Mimlendim..

 

Ezgicim beni mimlemiş. Çok teşekkür ederim. Hemen cecaplayayım o zaman. 

1.Kendinde sevmediğin özellik ?
Keyifsiz bir ruh halindeysem, ortamda sevmediğim birisi varsa tipimden, konuşmama, hareketlerime kadar yansıtırım kendimi istemeden. Bunu sevmiyorum.

2. En büyük takıntın nedir ?
Temiz gıda takıntısı. Şu son zamanda iyice tavan yaptı. Önceleri sadece dikkat ettiğim bir şeyken şimdi resmen takıntım oldu.

3. Kimsenin bilmediği bir sırrın var mı ?
Üç kişinin bildiği sır sayılmaz denir o zaman yok sanırım :)

4. Hayatta en büyük başarın nedir? 
Zor bir soru. Sanırım bunca olumsuzluklara kısaca herşeye rağmen hala yaşayabilmek.

 5. Seni en mutlu eden şey ya da şeyler?
Beni en çok düşünülmüş küçücük şeyler mutlu eder. Ufak bir ayrıntı, minik bir not, bir demet çiçek.. Herşeyle mutlu olabilirim.

6. Sevdiğin ünlü kim?
Çok düşündüm. Kimi yazsam bilemedim. Sonra son gittiğim filmden Binnur Kaya aklıma geldi. Hem oyunculuğunu hemde o oyunlarda sergilediği çılgın, şen şakrak neşeli hallerini çok seviyorum.


7. Şansa inanır mısın? Şans getirdiğine inandığın bir eşyan var mı? 
Şansa inanıyorum. O doğuştan gelen birşey bence. Şans getirdiğine inandığım bir objem yok.

  8. Hayalindeki meslek ve nedeni? 
Bir yerlerde birşeyleri bir araya getirip düzenleme ve dizayn yapan biri olmak isterdim. Bir cafeyi düzenlemek, bir vitrini ne biliyim öyle birşeyler işte. Birde arkeoloji.

9. Kafan bozukken yaptığın şeyler nelerdir?
Müzik dinlerim, özellikle en genç yıllarımı hatırlatan 90'lardan. Olmadı dışarı atar kendimi gezerim.

10. En sevdiğin film ya da dizi?
Aslında sürekli yenileri ekleniyor ama, sanırım Amelie diyeceğim. Denk gelirsem hala severek izliyorum, dizi olarak özleyince açıp izlediğim Şaşıfelek Çıkmazı.
 
11. Kendine hangi sorunun sorulmasını istersin ve cevabın ne? 
Kendime bir soru gelmedi aklıma :)          

Bende bu mimi Samimice Ecece'den Ece'ye, Belki Uzaklar'dan  Burcu'ya, Oytun'la Hayat'dan Şebnem'e ve Zeugma'ya göndermek istiyorum :)

16 yorum:

  1. Güzel sorular, güzel cevaplar. Keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
  2. ödevini yapan bir derya gördüm sanki :))) keyifle okudum. darısı başıma

    YanıtlaSil
  3. sevmediğin özelliğini aksine ben çok sevdim. düşünceleri mimiklere yansıtmak şahane. tabii politik olamıyoruz bu gibi durumlarda, bazen rol kesmek de zorundayız ama böylesi daha iyi değil mi mesaj karşı tarafa iletilir :) elim sende olmuş mimlenmişim ne tatlı :)

    YanıtlaSil
  4. lovehouse; Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. mavilale; Evet hocam pek titizimdir, görev verildimi hemen yaparım :) merakla bekliyorum bende sizin cevapları okumayı..

    YanıtlaSil
  6. burcu; Bu başıma hep iş açtı, o yüzden sevmiyorum sanırım. Şimdi kendimi daha güçlü hissediyorum ama hep öyle değildim ve hep çember dışı kalan oluyordum. Politik işte anahtar kelime bu, olamadık bi türlü :) evet elim sende :)

    YanıtlaSil
  7. Deryacığım, canım arkadaşım, nahif arkadaşım, keyifle okudum. Görevimi hemen ifa ediciğimm, zevkle <3<3<3

    YanıtlaSil
  8. Ececim teşekkür ederim, seninkini de merakla bekliyorum canım ;)

    YanıtlaSil
  9. 1 ve 2 değişikmiş. ay peki şişeleri de yıkıyo musun, süt şişelerini, kola fanta şişelerini, pet şişeleri, karton ambalajları yıkayanlar da vaaar dolaba koymadan önceee :)

    YanıtlaSil
  10. deeptone; 2 de aslında temiz derken ambalaj değilde içerik ve geldiği yer olarak demek istemiştim ama iyi açıklamamışım. Ambalajları gerekli görürsem silerim henüz o aşamaya geçmedim :)

    YanıtlaSil
  11. Şaşıfelek Çıkmazı'ni ben de arada tekrar izlerim, ne güzel dizidir. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. serpil; Değil mi, güzel gerçekten, sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  13. Aaaaa mimlenmişim :))
    En kısa sürede yapayım bende, cevaplar da sorular da şahane ♥
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. Şebnemcim rica ederim, merakla bekliyorummm :)

    YanıtlaSil
  15. Öncelikle çok teşekkür ederim, mimi hemen kaptığın için Derya'cım <3

    1. soruya cevabın bende de oluyor,ses tonumun değiştiğini hissediyorum, ne kadar dikkat etsem de olmuyor işte bazen :)))
    Binnur Kaya'yı ben de çok seviyorum, oynadığı filmlerde karnıma ağrı giriyor... Ama onu sanırım ilk yabacı damat dizisinde tanımıştım, hal ve hareketleri hala aklımda :))))

    YanıtlaSil
  16. Ezgicim asıl ben teşekkür ederim bana da attığın için :) o değişim sosyal ilişkilerde bazen çok sorun oluyor değil mi, ortaklarımız var yine ne mutlu edici, öpücüklee ;)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...