4 Kasım 2019

Haftasonu açık ama serin bir hava vardı. Biraz göl manzarası, arada esen ve ta içimize işleyen soğuğa rağmen yine de güzeldi. Sarındık, giyindik. Sarı yaprakların en coşkulu kısmına geç kalmışız. Birde  Altınpark'a vakit bulmak lazım belki orada yakalarız sarı yaprak yığınlarını..
Geçtiğimiz gün Çınar'a soru bankası alırken kendime de bir kitap ekleyivermiştim acelece, attım çantama belki okurum diye ama eve kısmetmiş. Orada etrafı izlemekle geçti zamanım.
Burada değişmeyen tek şey, göl çevresine yürüyüş yapmaya, koşmaya veya bisiklet binmeye gelen çoluk- çocuk herkese, ısrarla arabalarıyla göl çevresini gezenlerin yaptığı eziyet değişmemişti ve değişmiyordu. Burada en sinir olduğum şey.
Tam zamanı, parklarda yol kıyılarında dolu ve bazıları çok çok tatlı iğdelerin. Eskiden çekirdekleri delinip nazarlıklara takılırdı. Hala yapılıyor mu ki?
Minik balkabaklarıyla bu hafta karşılaştık. Çok tatlılar. Dekoratif gibi ama meğer tek porsiyonluk tatlısını yapmak mümkünmüş. Market görevlisi ayak üstü tarif verdi.
Tekir kızımız kayıptı ne zamandır. Kızıyla anlaşamıyor her yemek saatinde hırlaşma ve uçuşan patiler oluyordu. Ana yüreği işte evi terk eden taraf oldu, bu mama veren seven evi yavrusuna bırakıp gitti sanmıştık. Pazar günü pat diye çıkıp geliverdi. Ne sevindik. En çok başına bişey mi geldi diye üzülüyorduk. Karşımızda üstelik tosun gibi bulunca pek mutlu olduk. Her neredeyse çok iyi bakmışlar, bugün yine geldi. Alışmışım her zamanki miktarda mama koydum bir ara baktım gelmiş gözünü dikmiş bana bakıyor, bir süre anlayamadım sonra jeton düştü doymamış olabilir diye birdaha mama koydum tabağına, hepsini silip süpürdü. Yeni kalıbına uygun mama vermem lazım hata bende tabi. İyi haftalar...

20 yorum:

  1. Deryacım gezesin dualarım tutuyo demek ki gerçekten ;)) Bir de o minik balkabaklarına bayıldım, instagramda filan görüyordum ve gerçek değil herhalde diyordum meğer varmış öylesi, ilk defa gördüm sayende. Koccaman öpüyorum, gezmelere devam <3

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir gün olmuş. kedicik nasıl bilmiş bakıyor öyle. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. o minik kabaklardan ben de ilk kez geçen cuma Çanakkale pazarında gördüm. yıllardır bu yörenin pek çok pazarına giderim, daha önce hiç yoktu... kediciğin dönmesine sevindim... en azından görünce insanın içindeki tüm endişeler, meraklar uçar bir anda... üstelik de bakımlı dönmüş... gözün aydın Deryacım.

    YanıtlaSil
  4. Ececim tutuyor kalbine sağlık :) Evet oyuncak gibi süs gibi :)

    YanıtlaSil
  5. mavilale; Teşekkürler, bu kedi çok akıllı çoook :)

    YanıtlaSil
  6. Ruşencim bende ilk defa gördüm bir ithal durum sözkonusu olabilir, daha çok hallowen malzemesi gibi, sorma bizde çok sevindik, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Kediyle ilgili yorumların cok tatli ya=)
    Balkabaginin zeytinyagli yemegi de oluyormus, bugun yarin deniycem ilk defa.
    Srlamlar

    YanıtlaSil
  8. iğdelerin albenisi yüksek, pamukçuk gibi olsa da yesek. bu arada montları görünce garipseyerek baktım biz hala donla geziyoruz :) mont giymeyi çok seviyorum artık biz de uzun kolluları çıkaralım yav. aynı şeyleri giymekten bezdim.

    YanıtlaSil
  9. Eymir'i seviyorum , en el değmedik yerlerden olduğu için... Fakat o araba meselesine ben de çok sinir oluyorum...Tam da o tepede tavşan görmüştük :)
    Balkabaklarının minnoşluğuna bayıldım! yemeğe kıyamaz insan...
    Ne zor şu patişleri merak etmek , takip etmek...Dönmüş olmasına çok sevindim...Kilo almışsa , çok yemek tüketiyorsa dikkat! yeni minnoşlar geliyor olmasın 🤦‍♀️

    YanıtlaSil
  10. Ne iyi etmişsiniz yine. Uygun giysiler olduktan sonra havanın önemi yok. Karda yağmurda bile gezilir. Sıfırın altı hariç:)).
    İnsanların duyarsızlıkları öldürecek beni. O yolda arabayla ne işin var görgüsüz! Benim de son bir-iki yıldır kaldırımları kaplayan kuş beyinliler çok dikkatimi çekiyor. Sağdan ya da soldan insanlar geliyor, bi kenara çekilinir değil mi? Gram kıpırdamıyorlar, kaldırımdan yola inmek zorunda kalıyorum, deli olacağım. Bir keresinde inmedim, çarparak geçtim, kadın arkamdan bağırıyor bir de İnsanların çoğu beynini aldırmış, anladığı dilden konuşacaksın. Öküzlere hiç tahammülüm yok!
    Off, anne kedi çok güzel. Biraz daha fazla mama ver ablası:)

    YanıtlaSil
  11. Kanatlı KEdi; Faslasıyla insan gibi bir kedi, kıskançlıkları, tripleri çok havasındaysa sevmeleri sevdirmeleri değilse feci patileri var, seviyorum bana benziyor biraz, o yüzden iyi betimliyorum sanırım :) Evet bende duydum lakin hep tatlısını yedikten sonra yemeğine cesaret edemedim, yorumlarını merakla bekliyorum o halde :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. burcu; Bizde kazaklar, kadife pntolanlar,montlar çıktı. Ahhh fıldır fıldır yazlıklarımız çoktan hurçlara kalktı bile :)

    YanıtlaSil
  13. Atölyekedi; Eymir ara ara en güzel kaçış yeri, arabalara çözüm bulunsa ne harika olurdu. Çok zor hakikatten kaç sokak dolaştım aradım yok, günler geçti ümidi kesmiştik artık. Aslında bizim kız öyle gürbüz gelince yine mi diye aklıma gelmedi değil, pek anlayamadım severken okşarken, ilk hamileliğinde karnında hareketlerini görüyorduk yavruların :) yok gibi ama süpriz yaparsa bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
  14. zeugma; Kesinlikle, giysiler iyiyse soğuk, ıslak farketmiyor bizd de. Aynı dertler malesef, duyarsız hemde fazla bencil, kimse bir diğerini en ufak düşünmüyor nezaket seviyesi çok düştü, biraz kendimize gelmemiz gerek, yeni yetişenler, yetişkin sandıklarımız malesef hep öyle.
    Vermezmiyim hiç, anladım artık porsiyonunu :) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. Mini balkabaklarından eve süs yapasım var ama henüz rastlamadım buralarda... Belki gelir zamanla...

    YanıtlaSil
  16. Bu manzaralara bakınca hemen gezesim geliyor :)) Çok güzel fotoğraflar.
    o kabaklara bir türlü denk gelemedim, mutfağıma dekor için ne tatlı olur diye hayaline bile kapıldım :))

    YanıtlaSil
  17. Şebnemcim, ne güzel süs olur aslında o zaman Migrosta olsun gözün ben orada gördüm :)

    YanıtlaSil
  18. lovehouse; Ben gibisiniz o zaman :) teşekkür ederim. Migrosta gördüm mini kabakları ben aklınızda olsun ;)

    YanıtlaSil
  19. eveeet en güzel doğada olmak veee doğada kitap okunmaz zateeen :)

    YanıtlaSil
  20. deeptone; Diyosun, okuyorum ben aslında ama bu defa dikkat dağıtıcı şey çoktu, etraf foto çekenlerle doludy, sinirlenirim okurken ben gürültüye o yüzden izleyeyim dedim :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...