21 Kasım 2019

Nur topu gibi bir çantam daha oldu. El işindeki tıkanıklık gitti gibi, birşeyler düşününce harekete geçme isteğim var, birşey yapmasam da istemek de önemli. Tığ, ip, şiş hemen bir adım ötemde. Geçen yıl kalınlık ve renk tonlarını sevdiğim ipler bulmuştum bizim ipcide, onları bekliyorum. Her an şapka ve berelere başlayabilirim.
Bu yıl önceki zamanlar yüzüne bakmadığım kahve, sarı ve turuncu tonları mıknatıs gibi çekiyor beni. Burada da mor,pembe, kırmızı ve yeşiller aldatmasın bolca da o mıknatıslardan kullandım. Bir hardal tonu var ki geçtiğimiz gün uğrayınca bir tane daha aldım koydum kenara o kadar yani. 
Geçen yılın desenli denemelerinden. Çoğunu hediye ettim. Neyse ki bu kalmış elimde. Bazen hepsi olmasa da yaptığım ve elimde kalmayan bazı şeyleri özlüyorum. Bu yıl içinde güzel desenlerim var aklımda ama kışın esamesi okunmadığı için iplerde de bir hareket yok.
Akşamları çok soğuk, gündüzleri parlayan güneşle ilgisi yok. Zamanında olmayan herşey üzüyor. Ne olacak bu gidişin sonu.
Kitabıma henüz başlamadım. Doğum günümde gelen bir hediye. Şimdi elişiyle aramı düzeltince kitaplarla uzaklaşırız bu olayın fıtratında bu var ne yapalım. Görmemişin çiçeği yine postumu süslesin. Kendime buradan söz, daha çok çiçek alacam sana.

17 yorum:

  1. Bu nur toou da gerçekten harika oldu, ellerin dert görmesin güzel dostum. Veee bende de aynı şeyler oldu bu yıl, yüzüne bakmadığım renklere acayip ilgi duymaya başladım ve bu çok hoşuma gidiyor, alışılmadık şeyler yapmak da çok zevkliymiş. Amma velakin evdeki bu kadar yığıntıya koyacak yer bulamamak tek derdim ;)) Herkes söyleniyor, her dolapta bişeylerim var ;)) Amaaannn n'apim diyorum ama farketmeden de aklımı takıyorum aslında ;))) Bir yandan örgü örülüp bir yandan da kitap okumanın mümkün olasını istiyorum bir de hep, o nasıl olacaksa ;))))) Birini yaparken birinde aklım kalıyor, vaziyet aynı bizde yani ;))
    Kocaman öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık, çanta çok güzel olmuş Derya.

    Bugün bende kendime punch iğnesi aldım. Denemelere başlayacağım, bakalım nasıl olacak ;)

    YanıtlaSil
  3. Çok sevindim küslüğün bittine çünkü çok harika bir çanta olmuş bayıldım :)
    Havalar bitirdi beni, kaç gündür üşüyordum diye kazak giydim bugün. Piştim bu seferde :(( Hayırlısı.

    YanıtlaSil
  4. nasıl güzel bir çanta olmuş. benim gariban çanta kulpsuz kulpsuz duruyor hala henüz bulamadım, gerçi arayamadım bile. çiçekler çok güzel. geçen bende kendime bir demet çiçek aldım. insanın psikolojisine çok iyi geliyor. elişi ve kitap okuma arasındaki ters orantıya katılıyorum. bu ara bende okuyamıyorum. sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Örtü ya da battaniye diye beklerken çantayla karşılaşmak sürpriz oldu. Çok ama çok güzel olmuş, bayıldımm. Renkler özellikle. ''Made with Love''. Aynen öyle olmuş:) Güle güle, iyi günlerde kullanın. Sanırım ben de motifli bir canta yapmak istiyorum. Made with love ❤😊

    YanıtlaSil
  6. Gorgeous purse. I love the design and all the colors. I still have a black handle to use for a purse so will be making another 3D leaf design at some point. Our weather has finally gotten cooler here. It seems a shame to waste nice weather sitting inside so I try to get out and walk as much as I can. Take care and have a good Friday.

    YanıtlaSil
  7. maşallah maşallah hepsineee renklere deeee :)

    YanıtlaSil
  8. Ececim bir kendimize ait odamız olsa ne harika olurdu değil mi? böyle durumlarda bunu çok istiyorum, herşeyimi rahatça yayıp dolduracağım bir yer inşallah olur bir gün.. katılıyorum alışılmadık renkleri örmek bana da büyük keyif verdi gerçekten, kendimizi aştık sınır geçt,k ama güzel bişeyler oldu :)Kitap&örgü o da olur belki, umudumuzu kesmeyelim :)

    YanıtlaSil
  9. Şebnemcim, çok teşekkür ederim. Punch denemelerini merakla bekliyorum o zaman kolay gelsin.. :)

    YanıtlaSil
  10. lovehouse; :) bende seviniyrum küslüğün bitmesine. Hava çok dengesiz sonu iyi değil belli..

    YanıtlaSil
  11. mavilale; Çiçek ne güzel şey, gerçekten ruh haline iyi geliyor katılıyorum, bu kadar basit ama ihmal ediyoruz, etmeyelim bari. Sizde iş çok elbet gelir çantaya sıra :)

    YanıtlaSil
  12. zeugma; Çok teşekkür ederim. Renkleri biraraya getirirken özendim çok, o yüzden sonuç da iyi oldu sanırım. Sizde yapın ne güzel olur, kullanması da hoş ve keyifli, şimdiden kolay gelsin o zaman ama sonucu bizimle paylaşmayı unutmayın merak ederim ben :)

    YanıtlaSil
  13. Dear Tammy, thank you so much. Your 3D design bag is also magnificent, I did not dare it, I know it came to me easily :) I'm sure the new bag will be great waiting for you. We should evaluate when the weather is nice, wish you a happy weekend.. :)

    YanıtlaSil
  14. Derya'cım, şahane olmuş tabii ki her zamanki gibi <3

    El işi ile barışmana çok mutlu oldum çoook.. O berenin güzelliği, ellerine sağlık. Renklerini görmek için sabrsızlanıyorum.

    YanıtlaSil
  15. bi modele bakıp aynını eyleme dökmek sonra da kullanmak harika bi yetenek. zincir çekmeyi bilmiyorum :) tam bi hödüğüm bu konularda. yeniden üretmene çok çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  16. Ezgicim çok teşekkür ederim :) buradaki sarı ve tonları senden esinlendiğim için, şükür barıştık elişiyle Ezgicim :)

    YanıtlaSil
  17. burcu; Bazen elimize elişi değil de kitap tutturulsaydı keşke diye düşünmeden edemiyorum, sende muhtemelen yapmadın hiç yoksa öyle çok özel bir yanı yok kolay yani :) çok teşekkür ederimm bende mutluyum bişeyler yapmadan olmuyor çünkü :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...