25 Kasım 2019

Gerekli miydi? dediğim bir tatilden sonra yeniden başladı rutinimiz.
Renklerde ki değişik tonlara kayma durumu kumaşlara da yansıyor sanki.
Tatilde evde dolanıp bişeyler yemek için aranan küçük beylere harbi anne yapımı çakma hanımeller kurabiye. Bi fiil gözleme, kek, kurabiye maratonu başladı. Neyse ki eskisi gibi bende yumulmuyorum yoksa halim perişan olurdu. Paketli ürünlere savaş açtım, glukoz şuruplarının palm yağlarının kurbanı olmasın, ben yapayım. Daha denenecek çedarlı kraker, susamlı çubuk gibi bir ton şey var.  İyi haftalar...

14 yorum:

  1. Tatil feci bozdu düzenlerini yine... Sabah okula gitmesem, okul niye varki diye söyleniyordu bizdeki ergen :) Yine toparlanmaları süre alacak...

    YanıtlaSil
  2. kıtır kıtır olmuştur ne tatlı. hele o eve yayılan koku. afiyet olsun beylere :)

    YanıtlaSil
  3. çaklıt çip kukiyi andırıyoooo :)

    YanıtlaSil
  4. Hoş gelmişsiniz o zaman :) Ama boş gelmemişsiniz kurabiyeler iştah açıcı görünüyor, ellerine sağlık. Mümkünse ben de paketlileri sokmuyorum eve.

    YanıtlaSil
  5. Bence bu renk kombinleri şahane oldu, zaten her rengi harika kullanıyorsun Derya'cım benim.
    Palm yağından uzak kalmanıza çok sevindim, insan için zararları yok ama o palm yağının dünyaya öyle zararı var ki.. Orangutanlar evsiz kalıyorlar sırf bu yüzden. Yaklaşık 3 yıl oldu palm yağı içeren ürünleri almayalı. Bırakanları duydukça mutlu oluyorum <3

    Kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Nedendir bilemedim? uzun zamandır sizin blogu ziyaret etmediğimi fark ettim. Çalışmalarınız yine harika değişen bir şey yok. İyi çalışmalar Derya Hanım.

    YanıtlaSil
  7. Şebnemcim, aynı tavırlar bizde de vardı. Tatil iyi fikir değildi bence

    YanıtlaSil
  8. burcu; Kendisinden çok kokusu güzel oluyor bazen dediğin gibi buda öyleydi :)

    YanıtlaSil
  9. deeptone; Bilmiyorum onu :)

    YanıtlaSil
  10. lovehouse; Teşekkür ederim, paketli şeyler ne kadar azsa hayatımzıda o kadar iyi :)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler Ezgicim :) palm yağını zararlı diye biliyorum, bir ara çok söz konusu olmuştu ama hergün herşey değişiyor bir gün zararlı olan öteki gün yok öyle değil deniliyor, gıda sektörü güvenirliğini yitirdi çoktan :(

    YanıtlaSil
  12. Eğitim pınarı; Teşekkürler, hep aynı olmak iyi mi kötü mü bilemedim :)

    YanıtlaSil
  13. damla çikolatalı kurabiyeeee deneee :)

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağlık kurabiyeler çok baştan çıkarıcı görünüyor

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...