18 Kasım 2019

Ankara yeniden kışın gelmediğine karar verdi. Hava yine çok güzel. Montlardan tekrar trençkotlara geçtik. Hırka ile bile gezilir dışarıda, evde olay daha gerçek zamanlı gidiyor, bildiğimiz kış.  Haftasonu uzun yürüyüşler vardı, öncesinde yürümek-hızlı yürümek hakkınde birşeyler okuyunca daha bir hevesle yürüdük sanki.  Dickens'ın hislerini  paylaşıyorum :)

Eller çalıştı bolca, bulduğu her fırsatta. Kolay mı, bıktım usandım derken yeniden örme isteği gelmiş, öresim var ama mutfak mesaisi taş koymasa, bu güzel anı bozmasa daha neler olurdu kimbilir.
İyi haftalar...

18 yorum:

  1. Ne güzel rengarek örgüler. Almanya soğuk hatta buz gibi:)
    Bol sıcak günler görmenizi dilerim

    YanıtlaSil
  2. Mutlu haftalar Deryacım ♥

    Yürümekle ilgili problemim var benim. Evet bir gezme görme söz konusu olduğunda tazı gibiyim ama spor anlamına döktüğümde tembellik geliyor üstüme :/

    YanıtlaSil
  3. Yürüyüşün hızlı adımlı olanı en sevdiğim, ağır yürürsem yoruluyorum :))
    Yeni ciciler çıkmış, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. yürümekle ilgili tespitlere katılmamak ne mümkün bizim evin önündeki caddenin yanına bir yürüyüş yolu yaptılar yeni. hafta sonu eşimle çıktık. çok güzel oldu. yıne renk cümbüşü ile gelmişsin naıl güzel uymuş hepsi ellerine sağlık. bende yıne hiçbir şeye yetişemez moddayım. en nefret ettiğim hal. aklımda bir ton iş var. bir yandan yapıyorum ama sanki hiç azalmıyor. bende bir sarmala girdim yani hayrolsun. selametle....

    YanıtlaSil
  5. incidennotlar; Bizde kış epey gecikti, herşey zamanında güzel hayırlısı... :)

    YanıtlaSil
  6. Şebnemcim, günaydın :) Olabilir tabi, hepimizin farklı ihtiyaçları var, bende Dickens gibi yürümezsem patlayacağım gibi hissediyorum, benim ki öyle çek eşofmanları çık değil valla, ben geziyorum, biryerlere giderkende eğer gözüm yerse yürüyorum. Spor adına çıkmadım hiç bendeki adı sadece yürüme :)

    YanıtlaSil
  7. lovehouse; Ağır yürümeye bende gelemem, el işleri çıkıyorlar yavaş yavaş şükür. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. mavilale; Aslında bu da bir süreç, yetişememek, el işinde aşama aşama gidiyoruz, olduğu kadar deyip kasmamaya çalışın Zeynep hanımcım :)

    YanıtlaSil
  9. ne hoş bi buket kasımpatılar, karanfiller. el işlerinin renkleriyle yarışıyor. şunlardan ne güzel bardak altlığı olur :)

    YanıtlaSil
  10. geleceğimiz açısından kötü olsa da bu güzel havalar cezbediyor hepimizi,
    örgüler pek şeker rengarenk ne güzel :)

    YanıtlaSil
  11. kar yağıncaya dek en güzel mevsiiim yürümek içiin hıhım :)

    YanıtlaSil
  12. burcu; Haftasonu kendime çiçek ısmarladım :)bardak altlığını aklımda tutucam :)

    YanıtlaSil
  13. deeptone; Kar yağınca da güzel deep kırt kırt bata çıka :)

    YanıtlaSil
  14. Esma Ünlü; Öyle kötü gerçektende,her şey zamanında olsa keşke. Çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  15. Aman diyeyim, yürüyebiliyorken yürüyün. Özledim yürümeyi. Bu arada yeniden gelen örme aşkı harikadır ve harikalar döktürür, yine öyle olmuş. Güle güle kullanasın <3

    YanıtlaSil
  16. Ececim, inşallah öyle olur bişeyler yapmam lazım, bi uğraşı bir oyalanmalık, çok teşekkür ederimm ;)

    YanıtlaSil
  17. O haftasonları uzun yürüyüşlere bayılıyorum, keşke hep fırsat olsa... Tüm parlak fikirlerin yürüyüş esnasında oluşması tesadüf değilmiş demek ki...🎉🎉

    YanıtlaSil
  18. Atölyekedi; Güzel fikirlerin üşüştüğü uzun ve keyifli yürümeler dilerim o zaman :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...