23 Ekim 2019

 
Evin en sevdiğim saati sabah vakitleri, kısa süre gelen ışıkları kaçırmamaya çalışırım. Evin en sevimli göründüğü saatler.
Kır çiçeklerim vazomu süslüyor. Kollarımdaki kuşburnu ve böğürtlen cırmıkları kabuk tuttu. O günden güzel bir nişane kollarımdaki :)
 
Dün "Bazen Bahar" ı salya sümük bitirdim. Son hikaye "Yılbaşı ağacı" nedense pek dokunaklı geldi bana. Böyle güzel satırlardan sonra neye geçiş yapsam bilemedim. Aklımdan geçirdiğim pek çok şeyin cevabı ve soruları vardı kitapta. Bu kadar denk gelebilir. Gitmek, gidebilmek başka yerler... kendimce birşeyler aldım, sonra en çok kendimde kaldım "düş kendi yakandan" diyordu. Kayıp ve bunalgan halime iyi geldi.
Ağaçlara başlamayı düşünüyorum. Sararsa devam eder, olmazsa başkasına geçerim. Her kitabın bir okuma zamanı, ruh hali olduğuna inanıyorum. En azından bende öyle.
El işleri rafa kalkmıştı, kaldılar o rafta. Kendimi gaza getirme amaçlı yaptığım pinterest gezileri, hobi mağazası dolaşmaları falan fayda etmiyor şimdilik.

24 yorum:

  1. Çiçeklerini severim senin. Kitaba sarınca el işleri, onlara sarınca da kitaplar kalıyor bende ;)) Ara sıra değiştirmek en güzeli galiba. Gez toz mevsimin son haftalarında diye geçirdim içimden dua niyetine, fırsatın varken. Kocaman öpüyorum sizi.

    YanıtlaSil
  2. Selam.
    Sabah saatlerini bende çok severim. Hele o sessizlik beni benden alır, bir de gece hissederim bu duyguyu...
    Bazen biraz ara vermek iyi oluyor.

    YanıtlaSil
  3. her kitabı okumaya hazır olduğumuz zihin durumu vardır bence :) ona denk geldiğinde mutlu olur insan

    YanıtlaSil
  4. İlk fotoğraf ne harika öyle. Rönesans tablosu gibi:)
    Kır çiçekleri neşe saçıyor.
    Bu ara boşluklarda doğaya koşmalı bence. Bol bol fotoğraf çekmeli;)

    YanıtlaSil
  5. Eve neşe getiren o ışıkları ben de çok seviyorum :)
    Kır çiçekleri ve kuş burnu, arka fonda kırlent battaniye sıcacık hissettirdi, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  6. bazen akışına bırakmak lazım cidden. her şey vaktine gebe. vakti gelmeden bülbül öter mi diyor ya karacaoğlan o hesap. biraz beklemek lazım demek ki
    kolaylıklar diliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Ececim o güzel dua ve dileklerin etkili olduğunu düşünüyorum o yüzden çok teşekkür ederim :) evet ikisi birden olamıyor nedense ya el işi ya kitap :)

    YanıtlaSil
  8. Satır arası; Evet ara vermek lazım arada :)

    YanıtlaSil
  9. Arselin okyanusu; Bende son kitapta aynen de öyle oldu sanırım :)

    YanıtlaSil
  10. zeugma; Çok teşekkürler.. Evet bencede, fırsatımız çok olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
  11. lovehouse; Çok teşekkür ederim, güneşli neşeli günler çok olsun :)

    YanıtlaSil
  12. ben şu sıra biraz ruhsuzum kendimi robot gibi hissediyorum bi ay evvelinde çok dipteydim, mezdeke çalsa ağlıyordum :) sonra bi zaman geldi her şey bıçak gibi kesildi. şimdi daha stabilim. şey gibi kaynara yakın suya ilk elini uzatınca yanar sonra vücut ısısı kendini su sıcaklığına sabitler ya, hah işte öyle. o ağır hikayeleri de sanırım gamsız baykuş gibi okurdum. böylesi de kötü oldu, ortasını tutturamadım gitti.

    YanıtlaSil
  13. Sabah güneş bir başka güzel Derya'cım keyfini çıkar... Ahh o kır çiçeklerinin güzelliği, bayıldım bayıldım. Kitabı da not ettim.
    Dinlen Derya'cım, elişi ara istemiş belli ki.. Canını da hiiiç sıkma, her şey olacağına varıyor, ya da olmuş olan olacak olana hizmet ediyor. Kendime en çok bunu hatırlatıyorum bu ara.
    Sana kocaman sarı sevgiler gönderiyorum <3

    YanıtlaSil
  14. "Ağaçlar"ı yazın almıştım... ama evdeyken her açışımda bir kaç satır okuyup bıraktığım yerde kaldım... sonra bir gün kırlarda, ağaçların arasında okumaya başladım yeniden... içine çoktan girivermiştim, kalkıncaya dek bırakamadım... :) kalanını evde okuyup bitirdim çabucak sonra... her kitap çağrılmayı istiyor... her kitabın bir vakti saati var.

    YanıtlaSil
  15. mavilale; Çok doğru, ne kadar bilse de insan bazen yeniden duymak gerekiyor :) çok teşekkürler sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. burcu; Hepimiz bir şekilde bir tünelden geçmişiz, tek ben değilmişim, neyse ki çıkışı bulmuşuz :) bir ortayı bulan ve stabil günler dilerim herkese :)

    YanıtlaSil
  17. ezgicimm benim, aldım o kocaman sarı sevgileri, nasıl sarı ve tonları sever oldum sayende :) ah bu insanoğlunun aceleciliği ve unutkanlığı dediğin gibi herşey olacağına varacak başka biryere değil, öpücükle ;)

    YanıtlaSil
  18. Ruşencim, bende dün açtım ama iyi gitti, Herman amca her zamanki gibi sevdirdi bana kitabını, kesinlikle katılıyorum vakti var her kitabın, her zaman gitmiyor hepsi, sevgilerimlee :)

    YanıtlaSil
  19. Eminim zamanı gelecektir o raftakilerin tekrar ele alınması için. Boş duramazsın sen ;)

    Sevgiyle canım ♥

    YanıtlaSil
  20. hermann hesse şu hayatta en sevdiğim yazar. romanlarını da denee asıl :)

    YanıtlaSil
  21. Şebnemcim, tanıyorsun beni :) eski bir yastık parçasından çantaya başladım bile, cee der yayınlarım yakında, öpücükle ;)

    YanıtlaSil
  22. deeptone; benimde en sevdiğim yazarlardan, Bozkırkurdu nu okudum sadece roman olarak, görkemli dünya var elimde ama o da ağaçlar gibi roman diilde anlatı şeklinde, öteki romanlarını da okuyacağım işallah :) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  23. Huzur veren fotoğraflar...Baktıkça mutlu oluyorum...🎉

    YanıtlaSil
  24. Atölyekedi; Çok teşekkür ederim... (kalp) :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...