28 Ekim 2019

Güzel ve güneşli havanın etkisiyle erken bir saate istikamet Hamamönü oldu bugün. Günü ve etrafın sakinliğini kaybetmemek lazım. Malum tatil. 
Mola yerimiz herzamanki gibi Pilavoğlu Han oldu. Pirinç Han'ın pabucunu dama attık. Salep sezonunu da açtık bu vesileyle.
Sokaklar, evler pek çok mekan bayraklarla süslenmişti, harika bir manzaraydı.
Hep aklımızdaydı, uygun vakit olunca Anadolu Medeniyetleri Müzesi'ni gezelim dedik. En son Çınar ilkokuldayken gelmiştik sanırım. Bir kez daha insanoğlunun yaşam serüvenini izledik. Çorum'dan sonra kültür gezmelerinde Konya Çatalhöyük'ü de planlar dahiline aldık.
 
 Bu günü özetleyen güzel satırlar, ben bu kadar iyi anlatamazdım. (Söz kimin bilmiyorum beğenip kaydetmişim ananim diyelim.)

12 yorum:

  1. Ankara ve siz, harikasınız :)

    YanıtlaSil
  2. ben de en çok göbeklitepe'yi görmek istiyorum. bu arada müzedeki kedi ne güzel yayılmış öyle :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir gün olmuş. yine güzel fotoğraflar eşliğinde :)) alıntıya bayıldım. sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Nihancım :)

    YanıtlaSil
  5. burcu; Bende. Henüz Doğu Anadolu'ya hiç gitmedim, Göbeklitepe, Nemrut Dağı oraları çok istiyorum kısmet :) Aynen keyfine diyecek yoktu pisinin :)

    YanıtlaSil
  6. mavilale; Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Oh üzerindeki mis gibi tarçının kokusu geldi, Ankara'da birlikte de içelim inşallah. Bu müzeyi çok sevmiştim, tekrar tekrar incelenecek güzellikte..

    YanıtlaSil
  8. Ezgicim içmezmiyiz hiç sen bir gelde, saymaya başladım takvimi zaten :) Aynen aslında geniş geniş incelemek, okumak lazım demiştik bizde çıkışta, bende bakmaya doyamıyorum, arkeolog olmalıymışım meğer de olamadık işte :)Müzeye de gideriz o zaman, öperim sevgilerimlee ;)

    YanıtlaSil
  9. ne güzel gün olmuş. atpazarı sokağı ismini de çok sevdim. ay o kedi demek ki çok eskiii, belki frigyalı filan ya da etilerden hihi. ivit ivit, kitaplar, filmler, müzikler, çiçekler, kuşlar filan iyi ki vaaar :)

    YanıtlaSil
  10. Deeptone; Bende seviyorum "Atpazarı" :) o kedi tarihe meraklıydı, aynen :)

    YanıtlaSil
  11. Çok keyifli bir gün geçirmişsin, fotoğraflar da harika, bu yıl gidemedim oralara özlemişim :)

    YanıtlaSil
  12. lovehouse; Bende ara ara yoklamadan edemiyorum :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...