19 Ekim 2019

Nur topu gibi bir yastığım daha oldu. Sevmek mühim. Sevdim onu. Yine dikişte elim, ıvır zıvır bişeyler daha dikeceğim. Elimde o renkten de bu renkten de olsun derken pek çok ipim var, onlarda bakıp duruyorlar sepetten bana. Geçtiğimiz gün bazı battaniyelerimi elden çıkarmaya karar verdim. Değişiklik iyidir, yer açmak çok daha iyi. Elden gitsin dediklerim aşağıdakiler. Ebat, ölçü, fiyat vs her türlü soru için deryakuzusu@rocketmail.com adresine yazabilirsiniz.

Su gibi akıp giden Melisa Kesmez kitaplarında biraz sondan başlamış olsam da yine de çok keyif alarak okuyorum. İkincisi dün akşam bitti, şimdi sonuncuya Bazen Bahar'a başladım.
Geçen gün minnak bir konuğum vardı. Nasıl yaramaz nasıl meraklı bir minik. Kısa süreli misafirim oldu, karnı doydu, bolca sevdim. Ev sahibi kara böcük pek huysuzlandı, tahtım elden mi gidiyor diye, sinek sıkletle didişti, dürttü durdu haylaz. O minicik haliyle oldukça cesurdu başetti bizimkiyle. Zor ayrıldık, çok tatlıydı çok.

18 yorum:

  1. Minik yaramaz nasıl da tatlıymış öyle...

    Ellerine sağlık yastık tam gönül şenlendirici, rengarenk ♥
    Mutlu hafta sonların olsun arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar huzur dolu bir yazı ve fotoğraflar :).

    YanıtlaSil
  3. Bol satışların olsun inşallah 🤗

    YanıtlaSil
  4. Şebnemcim çok teşekkür ederim sana da keyifli bir haftasou dilerim arkadaşım ;)

    YanıtlaSil
  5. öneri makinesi; Çok teşekkürler, sizi görmek ne güzel :)

    YanıtlaSil
  6. uzmanamator; Teşekkürler, öyle bir bolluk henüz olmadı olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. I have so many crocheted blankets and things that I need to find homes for. I make stuff for the joy of creating but don't always have a plan for what to do with it all. :)

    YanıtlaSil
  8. ayyy eline sağlıık. ay kedişler çok tatlııı :) melisa kesmez ben de sondan başladım şimdi ilk kitabı aatları bağlayın kaldıı :)

    YanıtlaSil
  9. yastık çok güzel olmuş ama ellerinize sağlık. battaniyeler çok güzel. yeni sahiplerini kısa sürede bulur inşallah. minik şey çok tatlı. evde kediyi çok istememe rağmen bir türlü cesaret edemiyorum. kısmet bakalım belli mi olur.

    YanıtlaSil
  10. Ahaha:)) Son fotoğrafa epey güldüm. Kara panter hakikaten rahatsız olmuş. O minicik bir yavru, ayıp ayıp:D

    O harika elişleri için naçizane fikrim; ek bir blog açıp yan sütunda linkini vermeniz. Bir de kendi markanızı oluşturmanız. Hani yabancı bloggerlar hep yapıyor. Bir koleksiyon oluşturup her parçanın kenarına monte ediyorlar. İsim olur, baş harf ya da sembol olur. Çok da güzel olur. Emeğin değer kazanması gibisi var mı? Bloglarımızda biz de link veririz. Kolaylıklar diliyorum şimdiden..

    YanıtlaSil
  11. uhh minik şimdiden çetin şartlara adapte oluyor :)

    YanıtlaSil
  12. Hi Tammy, I've got a lot of crafts just to linger and then accumulate in the house, hopefully they'll be useful if I can sell them :)

    YanıtlaSil
  13. deeptone; Aynıymışız, bende "bazen bahar" sona kaldı, iyice karıştı olay :)

    YanıtlaSil
  14. mavilale; Çok teşekkür ederim, umarım :) bizde önce kapı önünde kedi sahiplenip ısınma turları yapıyoruz oğluşum evde kedi çok istiyor ben hala kararsızım çok sevsemde, hiç yaşamadık ya yapamazsam diye endişeleniyorum.

    YanıtlaSil
  15. zeugma; Sormayın birde canlı görseydiniz, aman allahım çok şekerlerdi :) Aslında fikir çok güzel fakat kendime güvenemiyorum devamlılık işin içine girince güvenmiyorum kendime çünkü çok keyfi yapıyorum, ciddi olarak diğerini hiç denemedim. Ama çok teşekkür ederim hem öneri hemde desteğiniz için. Burada blogda sağda "handmade" yazan yer benim blog dükkanım aslında :)

    YanıtlaSil
  16. Meliha Kesmez hiç okumadım, araştırayım madem sevdin :)
    Minik kedicik ne tatlı, masum :)

    YanıtlaSil
  17. lovehouse; Üç kitap belki sırayla gitmek istersiniz bu ilki :)çok tatlıydı çook :)

    YanıtlaSil
  18. burcu; Evet düşündüm de nasıl deli gibi koruyasım geldi o gün o dürttükçe kendi hemcinsinden, minnacıkk bir yavru, dünya ne acımasız zaman zaman..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...