13 Ekim 2019

Kendine iş icad edenlerde bugün, farklı zamanlarda farklı işler için örülmüş parçaların birleştirilmesi vardı. Minder, yastık ne olursa artık.
Ekim ayı çekilişini dün akşam yaptım. 15 kişilik butik çekilişte şanslı isim "Naciye" hanım oldu. Tebrik ederim. Umarım beğenir, mutlu günlerde kullanırsınız. Adres bilgilerinizi mailime yazarsanız en kısa sürede hediyelerinizi yollayacağım :)  Biraz hamlamışım, öyle yurt dışı katılımı vs ile ilgili birşey yazmamışım, sevgili Kanatlı Kedi katılmak istemişsin, ben çekilişe seni de kattım elbette, çıksaydı bütçemi aşmıyorsa yollayacak, fazla geliyorsa Türkiye ziyaretini bekleyecektim ulaştırmak için :) Katılan herkese çok teşekkür ederim. Mutlu ve keyifli yeni bir hafta dilerim...

22 yorum:

  1. o motifli parça harıka görünüyor. bayıldım. eline sağlık derya hanımcım. naciye hanımı kutlarım şanslı insan. güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Derya Hanım,
    çekilişinizde ismimin çıktığını görünce çok şaşırdım, bir o kadar da sevindim tabii😊. Daha önce yine Ankara'dan bir arkadaşın mektubu ulaşamamıştı bana ama inşallah sizin hediyeleriniz sağ salim ulaşır. Adresimi hemen mail adresinize yazacağım inşallah.
    Bu arada bu posttaki örtünüze de bayıldım. Harika olmuş. Cıvıl cıvıl çok güzel. Güzel günlerde kullanmanız temennisiyle...
    Sevgiler.
    Naciye

    YanıtlaSil
  3. mavilale; Çok teşekkür ederim. Evet şansı daim olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Naciye hanım tebrik ederim. Ulaşır inşallah, olumsuz düşünmeyelim :) çok teşekkür ederim, sizde mutlu günlerde kullanın sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun çekiliş, arkadaş güle güle kullansın, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşım Naciye ise kendime çıkmış kadar sevindim... Değilse bile çıkan arkadaş keyifle kullansın.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler, cok düşüncelisin =) onemli olan katılmaktı :P Naciye Hanım a da tebrikler, selamlar

    YanıtlaSil
  8. Naciye hanımı kutluyorum, inşaallah bir dahaki sefere...sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullansın Naciye hanım, çok seveceğine eminim. Farklı motifleri daha çok sever oldum bu tür birleştirmelerde, ellerine sağlık, harika olmuş.

    YanıtlaSil
  10. yine çok minnoş parçalar bi araya gelmiş. iğneyi ipliğe zor geçiren biri olarak hayranlıkla bakıyorum.

    YanıtlaSil
  11. Ay, ne güzel fikir. O mini motiflerden ben de öreyim arada, biriksin. Sonra da bir yerlere örtü olsun. Teşekkürler Derya:)

    Anonim okur Naciye Hanım güle güle kullansın hediyelerini. Şansı daim olsun;)

    YanıtlaSil
  12. çekiliş oleeey. üstteki fotiiii maşallah maşallah eline sağlııık :)

    YanıtlaSil
  13. Ruşencim bende merak ettim şimdi aynı kişi mi :)

    YanıtlaSil
  14. Kanatlı kedi; Rica ederim,Türkiyeye ziyarete geldiğinde haberleşirsek hemen minik bir paket hazırlar yollarım, haberleşelim lütfen :)

    YanıtlaSil
  15. berna karatay; Katıldığınız için teşekkür ederim..:)

    YanıtlaSil
  16. lovehouse; Katıldığınız için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  17. Ececim, aynı fikirdeyim, Ezgiciğimin battaniyesinden sonra farklı motifler bana da çok daha hoş gelir oldu elim ona gidiyor hep, teşekkür ederim canım öperim ;)

    YanıtlaSil
  18. burcu; Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  19. zeugma; Farklı farklı motifler örmenin keyfi ayrı. Bence de yapın, şimdiden kolay gelsin ama bizimle de paylaşın ben merak ederim :)

    YanıtlaSil
  20. deeptone; Teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  21. Keyifle kullansın kazanan arkadaşımız ♥

    YanıtlaSil

  22. Evet Derya Hanım ve Ruşen Abla, ben aynı kişiyim😊. Ruşen Ablanın mektup gibi yorumlar yazan okuru. "Korsan yazarlık"ımı Derya Hanımın bloğunda biraz dizginliyorum😊.
    Çok teşekkür ederim tebrik eden tüm arkadaşlara. Hayat hepimize güzel sürprizler getirsin inşallah.
    Sevgiler...
    Naciye

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...