11 Ekim 2019

Sonbahar renkleri nasıl güzel. Az önce topladım yürürken. Şu ara yağmursuz hatta sıcak ve güneşli olan bu güzelim havanın tadını çıkarmak lazım. Tüm olumsuzluklara ve hayata rağmen.
Şu ara müthiş bir sıkılmışlık var üstümde. Suçu sonbahara atıp çıkmak isterdim işin içinden, mutlaka onun da payı var ama bilmiyorum. Bunalım yazılar hoşuma gitmiyor, uzatmayayım. Kendimi yapıp yapabileceğim en yegane işe atıyorum. Ama boş geliyor.
Dört gözle bekliyorum." Cinayet Süsü" 25 Ekim de sinemalardaymış. Çok sinema takip edemiyorum ve çok sık da gitmiyorum ama Uğur Yücel'in yeri çok ayrı. İddialı bir komediymiş. Mutlu haftasonları..

12 yorum:

  1. Evet son günler bunlar ve az önce okudum ani sağanak yağış ve derece düşüşü bekleniyor, hayırlısı.
    Uğur Yücel ben de çok severim, az kaldı yorumlarını bekliyorum izleyince :)

    YanıtlaSil
  2. insanız, üç vakte kadar unutacağımız an'la için, bugün çok geriliyoruz. aslında hepimiz bunu farkındayız, ama yinede üzülüyoruz. yinede biz hobisi olan insanlar diğerlerinden daha şanslıyız sanki. kendi kendimizi tazeleme konusuda daha başarılı olduğumuz kesin. o dantel örtü çok güzel görünüyor. sonuç merak konusu. bende bu ara ahmet kaya'nın hikayesinin anlatıldığı filmi heyecanla bekliyorum. uğur yücel'i bende severim. merak ettim bu filmide takip edeyim inşallah

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bi renk geçidi, henüz burada kızarmadı yapraklar.

    YanıtlaSil
  4. Yaprakların rengi çok güzelmiş Bende de bir ağarlık var.Hep bu havalardan ❤

    YanıtlaSil
  5. sonbahar renkleri çok güzel.filmi duymamıştım güzeldir mutlaka.

    YanıtlaSil
  6. sonbahar depresyonuna girmişsin sen geçer yakındaaa :)

    YanıtlaSil
  7. lovehouse; Desenize üşüyeceğiz :) bend emerakla bekliyorum filmi yazmaz mıyım :)

    YanıtlaSil
  8. mavilale; Öyle ne kadar takmayım takılmayayım boşvereyim desek de başarısız oluyoruz bazen, evet hobiler çoğu zaman yetişiyor imdada korktum bu defa onlarda işlemedi bana :) A o filmi duymadım hemen araştırayım Ahmet Kaya'yı da çok severim rahmetli..

    YanıtlaSil
  9. burcu; Ankara çabuk teslim soğuğa da doğanın değişimine de :)

    YanıtlaSil
  10. incidennotlar; Değil mi bende çok sevdim hayran oldum hatta, mevsimsel sanırım üç kişiden birinde mutlaka var :)

    YanıtlaSil
  11. mehtap; Göreceğiz bakalım inşallah hayal kırıklığı olmasın :)

    YanıtlaSil
  12. deeptone; İstemeden oldu çıkmak istiyorum hemde hemen :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...