7 Eylül 2019

Hafta içi gezmek gibisi yokmuş, kalabalıksız, sakin.. Keşke hep böyle gezebilsek.Tatilin bitmesine çok az kala, istikamet Bolu/Gölcük..
Gps'in azizliğiyle biraz otoban biraz köy yollarından, derken bana göre güzel manzaralardan geçtik.  
Hep fotosunu görür merak ederdim. Burası bir otel veya ev değil, Orman Bakanlığına ait konuk evi imiş. İnsanın orada konuk olası geliyor. Kar altındaki fotoları ayrı, böyle ayrı güzel.
Burada sonbahar kendini daha çok hissettiriyordu. Yol boyunca ilerledikçe düşen sıcaklıktan belliydi, neyse ki çantaya hırkalarımızı atmıştım. Burası yapay bir gölmüş, göl çevresinde yürüyüş yapılabilir, bisiklete binilebilir. Yanınızda götürmediyseniz bisiklet kiralama yeri var. 
Parkın girişindeki cafe de otururken hop hop bişiy geçti yanımızdan bir baktım bu tatlı tavşan. Normalde tavşanlardan tedirgin olurum kırmızı gözleri rahatsız eder beni, ama bu çok tatlıydı hem kendisi hem gözleri, etrafta minik elmaya benzer yere düşmüş meyvelerin peşindeydi.
Nilüfer çiçeklerini yakınen görmek de güzeldi.  Mutlu haftasonları...

16 yorum:

  1. Beautiful. Nothing better than spending time in nature.

    YanıtlaSil
  2. Otel sanıyordum ben de :) bir yanlışı doğruya çevirdik işte şimdi

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar şahane. 2. ve sonuncu fotoğraf özellikle tablo gibi.
    Gölcük'teki Konuk Evi'ni geçen sonbahar Yedigöller gezimizde biz de görmüştük. Bak bloga eklemeyi unutmuşum:) Suya yansımanın en güzel hali, harikaydı. Etrafına inşaatlar başlatılmıştı bir ara. İptal ettirildi çok şükür.

    YanıtlaSil
  4. Hello Tammy, I agree that I love it as much as possible trying to be intertwined with nature :)

    YanıtlaSil
  5. Arsel'in okyanusu; Evet :)

    YanıtlaSil
  6. Zeugma; Evet muhteşem bir yer, keşke gölü biraz daha temiz tutsak, ne zaman bindiğimiz dalı kesmeyeceğiz acaba? neyse ki durdurulmuş inşaatlar şükür.. :)

    YanıtlaSil
  7. Konuk evi harika görünüyor.Muhtemelen talibi çok oluyordur, kimseye sıra gelmez ;)

    YanıtlaSil
  8. Ne iyi etmişsiniz, keyifli bir gezi olmuş :)
    Ay ben de çok merak ediyordum burayı, gölün yapay olduğunu bilmiyordum. Çok güzel fotoğraflık bir yer :) Tavşancık ta öyle :)

    YanıtlaSil
  9. Ececim bence de gelmez valla, biz manzarasıyla idare edicez artık :)

    YanıtlaSil
  10. lovehouse; Kesinlikle fotoğraf için harika bir ortam tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  11. ne kadar güzel fotoğraflar bunlar.

    YanıtlaSil
  12. mavilale; Çok teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
  13. Ah ne güzel yerler, sakin olunca daha da keyif vermiştir eminim :)

    YanıtlaSil
  14. Ezgicim sakinlik gerçekten önemli, başka güzel ve keyifli oluyor :)

    YanıtlaSil
  15. her karede durup bakmalara doyamadım...bana paris gezisi mi, yoksa bu göle doğa gezi mi diye sorsalar tereddütsüz göl derim... :)

    YanıtlaSil
  16. Ruşencim, aslınd ahava biraz griydi şansımıza güneşli bir havada kimbilir nasıl olurdu, doğa gezisi gibisi yok bencede :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...