5 Eylül 2019

Bu hafta el işlerimde başlanmışlar bitti, yarımlar tamamlandı güzel bir temizlik yapmış oldum. Bu geçtiğimiz zamanda yine birsürü şey yapmışım, bakalım ne olacak onlar. Önce yapıyor sonra da kalabalığından sıkılıyorum, çünkü hepsini kullanmıyorum.
 
Sürekli bir derleme-toplama içinde olunca bir köşeye sakladığım şeyler çıkıyor ortaya. Eski çocukluğumun fincanları ve bu nal gibi. Bunca yıl iyi saklamışım, belli bir yaştan sonra da zaten ailenizden gelen ya da çocukluğunuza ait şeylere daha bir düşkün oluyorsunuz. Eskiden kömürlüğümüzde asılıydı, ta köyden gelen birşey. Ev dönüşüme girerken almıştım özellikle, sonra da bir güzel nazarlık yapmışım. Sürekli toplasam da hayalimde ki azlığa henüz ulaşamadım, minimalist yaklaşımlar fazlasıyla ilgimi çekse de çok ağır ilerliyorum ben.
 
Bizimkiler anne-kız biri camda öteki beni çamaşır asarken haylaz haylaz izliyor.
Kapı önündeki azimli domatesten söz etmeden geçemiycem. Kendisi bu taşlar arasından çıkıp, o incecik arada büyüyüp bir de domates verdi böyle.

18 yorum:

  1. Bak sen şu domatesciğe, bun bizim nazlı böcük domateslere göstermem lazım "daha ne istiyodunuz ya benden?" diye bağırarak hem de ;)) Kendimden çok baktım, aman bi naz, aman bi naz sorma gitsin.
    Bu motife çok bayılıyorum, güle güle kullan <3
    Koccaman öpüyorum<3

    YanıtlaSil
  2. bazen temizlik yaparken atıyorum elime geleni diyorum bunca sene niye tutmuşum ki bunları
    attıktan iki gün sonra lazım olmuyorlar mı deli oluyorum o zaman 😅😅

    YanıtlaSil
  3. Taze bitenler harika olmuş , ellerinize sağlık.
    O nal , o fincan ve eskilere , çocukluğumuza ait anılarla ilgili yazdıklarınız ne kadar haklısınız...
    O analı-kızlı tatlıları yesinler...
    Domates tam bir dram...Biz insanoğluna inat büyümüş gibi...

    YanıtlaSil
  4. Kaldırımların arasından nasıl yer bulmuş, zorla büyümek istemiş güzelim domates fidesi, çok sevdim :)
    Nal a gelince yine eskilere götürdün Deryacığım beni. Ne iyi etmişsin saklamakla, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  5. Ececim göster valla bak nerelerde bitti bi de domates verdi :) o kadar bakmaya aklıma bir tek hibrit tohum mu ki diye geçti senden ötürü olmayabilir canım, teşekkür ederim bend ebu motifi çok seviyorum öperim bende çok ;)

    YanıtlaSil
  6. Esma Ünlü; O da bir etap gerçekten, bir ara benim de istisnasız böyle sonuçlanıyordu, sonra bir kaç kademeye ayırdım attıklarımı (lazım olabilir/ tekrar arayabilirim grubu oluştu, artık çok yaşamıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. uzmanamator; Kediler sanırım, bence de.

    YanıtlaSil
  8. Atölye kedi; Bence de insanlara inat, yerim dar diyenlere inat :) çok teşekkür ederim, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  9. lovehouse; Bana bir ibret gibi o domates :) Çok teşekkür ederim benden de sevgilerle... :)

    YanıtlaSil
  10. hihi yine çok hoş anlattın seeen :) hepsine sırıttım. şimdilik pek minimalist gibi durmuyo evin hihi olur bi gün :) boyle şirin zateen :)

    YanıtlaSil

  11. Domates fidesinin azmine hayran kaldım Derya Hanım😊.
    Güzel günleri hatırlatan şeyler saklanmaya değer, bazen kapitalizm kadar bana rahatsız edici gelen "minimalist yaşam tarzı"na inat. Aza kanaat eski insanların tabii haliyken şimdi "minimalist" tarz olup insanların başkalarına gösteriş yapma yollarından biri olunca ve moda haline gelince beni rahatsız ediyor açıkçası. Tabii samimi olarak azla yetinmeyi benimseyenler saygıya değer bugün de.
    Size ve tatlı kediciklere sevgilerimle😊...
    Naciye

    YanıtlaSil
  12. Naciye hanım domatesimiz çok şahane, ne dersler veriyor baktıkça :) aslında çok kalabalığı seven birisi değilim ama kolay vazgeçmediklerim de var, daha az şeyle yaşayabilmek, sadelik en çok istediğim şey, tüketim çılgınlığında herşeye ve bazen çok ucuza ulaşabilme evleri resmen yığın yığın yaptırıyor, aynen dediğiniz gibi aza kanaat önemli :)

    YanıtlaSil
  13. deeptone; Yoruma da ben sırıttım :) öyle ya şimdilik çok az değiliz evde daha da sedeleşeceğiz inşallah ama yavaş yavaş :)

    YanıtlaSil
  14. So lovely when volunteer plants emerge in the unlikeliest places and offer beauty/fruit/flower. Nice handwork as always. I want to be more organized for sure but could never be a minimalist. I like being surrounded by interesting things to look at and treasures from our travels.

    YanıtlaSil
  15. Hi Tammy, Thank you for comment, Tomatoes us life lessons and there is no impossible :) oh I want less things but somehow I can not reduce enough, but a step in wanting maybe would be a day :)

    YanıtlaSil
  16. minimalist yaşamak pek bana göre değil sanki. hafta sonu tatile giderken bile kocaman bir çanta hazırlıyorum. nerede ellerine yüzüne kapatan maymun emojisi çok lazım şu an domateslerdeki azim hepimize lazım sanki

    YanıtlaSil
  17. mavilale; :)) öyle sanırım bende o yüzden azaltamıyorum ama ilerlediğimi düşünüyorum, daha fazlasını bende yapamam ama tenhalık güzel :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...