1 Eylül 2019

"Sevgili okuyan ve yorum yazan dostlar, az önce yayınla butonunu az kayıp yanlışlıkla sile bastım, çook üzgünüm yorum yazan arkadaşlarımdan özür diliyorum :(  yayınlayamadım bir geri al tuşu niye yok ki :( "
Sonbaharın ilk günü. Bu günde örmeye devam. Durmaksızın, hoşuma giden her modeli örmeliyim mottosuyla işte yeni bir model daha. Buradan. Çiçek çiçek duruşu aslında tek renk motifler ve farklı renk çerçeve ile değişik olabilir. Sarı çiçekler mesela. Bir ara da onu denemeliyim.
Hazır elim hızlanmışken bir de sehpaya şöyle rengarenk birşey deneyeyim dedim. Bulduğum 20 gr'lık renkli kukalar, pamuklu olduğunu düşündüğüm ama biraz sert bir ip. Belki biraz ütü ve ilk yıkamayla duruşu biraz daha yumuşayabilir.
Hazır çarşıya çıkmışken kırtasiyeye de bir el atayım dedim, etiketlerimi, minik not kağıtlarımı ve kendi yaptığım defter kaplamalarım için çıktılarımı da aldıysam bir ara da onlara el atarım artık. İyi haftalar...

20 yorum:

  1. Çiçekli motifler çok güzel bayıldım, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Sağlık olsun Derya Hanım. Bloğunuzu severek takip ediyoruz. Gönlünüzden geldiği gibi yazın bence😊.
    Sevgiler...
    Naciye

    YanıtlaSil
  3. Gül Akça; Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Naciye hanımcım neyse ki okudum sizin güzel satırlarınızı çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum, hiç tanışmadan görmeden kurulan güzel bir bağ imkansız gibi görüneni imkanlı kılmışız ne mutlu, sevgilerimle. :)

    YanıtlaSil
  5. Eski yazılardan olsaydı çaresi vardı. Yorumlarla birlikte geri geliyor. Ama yeni yazının çaresi yok. Benim de yeni yıl yazım silinmiş. 1 ay sonra farkettim, ama döndüremedim. Bloga özellikle cepten yazıldığında hiç farketmeden bir şeyler olabiliyor:(
    Sehpa örtüsü çok hoş gerçekten. Sıra dışı;)

    YanıtlaSil
  6. yine şeker gibi her şey. sen mutluluk veriyon hep vallasıııı :)

    YanıtlaSil
  7. Şahane motifler Derya'cım, masan şenlenmiş güzel çiçeklerle...
    Ah o sarı ve mint renginin uyumu. Çok vintage değil mi ? Son zamanlarda en bayıldığım renklerden biri <3
    Güzel bir ay diliyorum

    YanıtlaSil
  8. Ay o etiketleri görünce çocukluğum geldi aklıma. Ne severdim etiketleri. Şimdilerde etiket falan kalmadı.

    YanıtlaSil
  9. ÇALIŞMALAR YİNE ÇOK GÜZEL OLMUŞ DERYA HANIM. SİZİ ARADA BLOGUMDA GÖRMEK İSTERİM. SAYGILARLA.

    YanıtlaSil
  10. Zeugma; Çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  11. deeptone; :) teşekkürler, hemde çok..

    YanıtlaSil
  12. Egicimmm evet benimde sarı-mint yanyana çok hoşuma gidiyor, seninde yeni ayın çok ama çok güzel geçsin,öperim ;)

    YanıtlaSil
  13. Beyda'nın kitaplığı; Evet değil mi? bende nerede eskiye dair birşey bulursam kendim yapmaya çalışıyorum, çünkü artık böyle şeyler yok, etiketler hala var ama böyle sevimli ve naif değiller

    YanıtlaSil
  14. Eğitim Pınarı; teşekkür ederim, tabi ki :)

    YanıtlaSil
  15. Yine kendin gibi güzel, şepşeker, çok yaratıcı bir şeyler çıkarmışsın ellerinden. Güzel arkadaşım <3 Ellerin dert görmesin, hep böyle neşeli şeyler görsün...

    YanıtlaSil
  16. Ay evet ne hoş bir tablo olur o motiflerden harikasın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  17. Ececim, Aminnn seninde öyle canım çok teşekkür ederim, öpücükle ;)

    YanıtlaSil
  18. lovehouse; Çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  19. motifler nasıl güzel bir kompozisyon oluşturmuş. keşke bu haliyle birleştirilse ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  20. mavilale; çok teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...