9 Eylül 2019

Bugün okulla beraber ilk defa erken kalktım. Erkenciliği sevsem de tatil boyunca hiç kalkmamıştım. Oğluş okuluna gitti, ev sessiz, bende her tatil sonrası olduğu gibi ufaktan bir hüzün var.
Haftasonu Refika'nın tarifi ile humus yaptım. Eskiden asla tüketmediğim hatta sevmediğim şeylerken şimdilerde bayıla bayıla yediğim birşeye dönüştü. Böyle çok şey var. Zamanla değişen pek çok şey gibi yemekle ilgili de değişimler oluyor demek ki insan da.
Şu ara elimde okuduğum bir kitabım yok, dün kitaplıktan elime geçti, el işi de yok. Oyalanacak birşeyler bulmak lazım. İyi haftalar...

26 yorum:

  1. Çınar'a mutlu, sağlıklı ve çok başarılı bir öğrenim yılı diliyorum. Benim için kocaman öp onu annesi <3
    Humus'a bayılırım ama en çok o yanına yaptığın, kokusu burnuma gelen ekmekciğe bayılırım. Afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  2. Yeni dönem keyifli olsun. Netflix belgesel ve filmler ilginizi çekebilir. Ağustos ayında kitap okuma ilgim epey düştüğü için kitaptan çok görsel serüvenlere dalmanızı tavsiye edebilirim. Gözlem en iyi ilham kaynağı.

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Deryacığım, sabah sabah okulların açılmasıyla ilgili bir video izledim, gülmekten kırıldım :)) Anne evlatlarını ağlamaklı okula yolluyor. Kapıyı kapatır kapatmaz göbecikleri atmaya başlıyor :)) Bizimki de o hesap.
    Yaş geçtikçe damak zevkimizden tut birçok şeye daha mı açık oluyoruz acaba? Asla dediğim çok şeyi dener oldum ben de, daha ılımlı, daha açık oluyoruz sanki :)

    YanıtlaSil
  4. Günaydın, iyi haftalar.
    Bugün bende uzun zamandan sonra erken kalktım ve sessizlikte oturdum biraz.
    Kızı okula bıraktım ve balkonda kahve keyfi yapıyorum.
    Bazen hiç bir şey yapmamak da iyi geliyor ruha.
    Yeni yazılar da görüşmek üzere selamlar 😊

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederiz Ece teyzesi, öpmem mi :)ah Ececim napıcaz bu ekmek olayını bende hiç vazgeçemiyorum ya :(

    YanıtlaSil
  6. Dönüşü olmayan orman; Çok teşekkür ederiz. Netflixe henüz bulaşmadım ama düşünüyorum, sanbahar ayında kitap açısından daha verimli olmayı umuyorum bende :)

    YanıtlaSil
  7. lovehouse; :) bende izledim onu, insanoğlu garip bir yanın hüzünlenirken içten içe de bir rahatlama oluyor yalan değil :)sanırım çok güzel dediniz, açık fikirli olmak, yeniliklere açık olmak, ılımlılık keşke daha da erken yaşlarda sahip olabildiğim bir şey olsaydı :(

    YanıtlaSil
  8. satır arası; Merhabalar, kesinlikle katılıyorum hiçbirşeyin verdiği huzur var umarım uzun sürer, alışkanlık hemen brişeyler aramaya başladım bile :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Çınarcığımı öpüyorum, başarılı bir yıl geçirsin inşallah :)

    Okulların açılmasıyla birlikte bende nedensiz şekilde rahatladım. Sanki çocuk ayağımdan bağlıyordu :)

    Neyse ben döndüm artık, inşallah maşallah yani :) Sizleri okumayı çok özlemişim bu arada ♥

    YanıtlaSil
  10. Şebnemcim özlettin bende senin yazdıklarını okumayı özledim, çok teşekkür ederiz tüm çocuklarımız ve tabiki Oytuncuğum için diliyorum bende başarılı bir yıl. Hoşgeldin o zaman :)

    YanıtlaSil
  11. o yufka ekmek mi nam nam çok severim.

    YanıtlaSil
  12. burcu; Bende çok severim :)

    YanıtlaSil
  13. HUMUS GÜZEL OLMUŞ, ELİNİZE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  14. Yeni eğitim-öğretim yılında Çınar'a başarılar, annesine iyi okumalar, keyifle bitireceği şahane el işleri dilerim:)
    Humus kaç yıldır yapmadım, bu aralar yapayım bari..

    YanıtlaSil
  15. Yeni Eğitim-Öğretim yılı hayırlı olsun kuzuya ve sizlere...
    Yıllar geçtikçe çok şey değişiyor...Beslenme , damak tadı...Kesinlikle katılıyorum.

    YanıtlaSil
  16. refikanın humusu pikiiiii :) adlerin o kitabını okudum, iyi kipat. freud ve jung ile birlikte en önemli üç psikologdan biriii :) sublimasyon (yüceltmek) diye bişi annatıyooo :)

    YanıtlaSil
  17. Eğitim Pınarı; Teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. Zeugma; Çok teşekkür ederiz, şimdiden afiyet olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
  19. Atölyekedi; Çok teşekkür ederiz hocam :) değişimi sevmeyen biriyim şaşırıp duruyorum sanki herşey aynı kalacakmış gibi :)

    YanıtlaSil
  20. deeptone; Eğer beni boğup bunaltmaz ise okuyacağım inşallah, adı biraz bende daha başlamadan böyle hissettirdi, ama merak ediyorum tabi, düşündüklerimin dışında ki anlamı :) deep okuma hızına da sayısına da hayranım bu arada :)

    YanıtlaSil
  21. kuzuya başarılar diliyorum. humus yedim ama hiç kendim yapmadım deneyesim var.

    YanıtlaSil
  22. Merhaba Derya Hanım, Çınar'a ve tüm çocuklarımıza başarılı bir yıl olsun inşallah bu yıl. Bizim evde kardeş kıskançlığı durumları biraz fazla olduğu için okulların açılması beni ferahlattı. Dört beş saat de olsa evde tek çocukla kalmak güzel oluyor.😊
    Humus ve yufka ekmeğiniz lezzetli görünüyor, afiyet olsun.
    Yorumlardan birinde arkadaş, yaş geçtikçe daha ılımlı, açık olmaktan bahsetmiş ya Candan Erçetin'in sevdiğim şarkılarından Parçalandım'ı hatırlattı. "Giden her bir parçamın yerine yenisini doğurdum. Daha güçlü, daha sakin. Daha mutlu, daha suskun" diyor hani. Öyle oluyoruz sahiden😊. Tabii değişiklik yemek zevkimiz, giyim tercihimiz vs alanları da kapsıyor.
    Sevgilerimle...
    Naciye

    YanıtlaSil
  23. mavilale; Çok teşekkür ederiz, deneyin üstelik çok da kolay Refika'nın tarifini de öneririm :)

    YanıtlaSil
  24. Naciye hanımcım çok teşekkür ederim, evet iki çocuğu olan anneler daha çok ferahlıyor okul başlayınca, kolaylıklar dilerim.. O ne güzel bir şarkıdır, gerçektende öyle Candan Erçetin çok güzel anlatmış, bendende sevgilerle... :)

    YanıtlaSil
  25. Humus denenmeli, ama evde robot yok, bız bız blendr da azıcık dandik bizim evdeki mercimek çorbasını zor yapıyor, nohut köftesi denedim onu da iri taneli bıraktı, şimdilik bu tarifi denemek hayal :)))
    Ama çok severim humus ellerine sağlık Derya'cım, eminim leziz olmuştur. Sayende ev lorunu sevdim, turşuna hayran kaldım gözlemeni saymıyorum bile <3
    Kocaman öpücükler

    YanıtlaSil
  26. Ezgicim, olsun şartlara göre az beklesin, yaparız sen gelince, güzeldi valla sana da tattırmalıyım mutlaka, hepsi afiyet bal olsun, bendende çok öpücüklerle... :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...