19 Eylül 2019

Çocukluğumdan kalan az sayıda ki eşyalardan. Bazen denk geliyor bakıyorum şimdiki bebeklere bazıları ürkütücü bile geliyor. Benim arap kızım nasıl şaşkın, nasıl şirin.
Bir müddet tuzlu kek deyince burun kıvıranlardandım. Denedikten sonra baktım tüketmeyi pek sevmediğim yumurtaya da aracılık ediyor, zamanla favorim olmaya başladı. Üstelik kek değil de daha çok börek gibi bence. Hamur işi sezonunu elmalı pastayla açarım diyordum, neye niyet neye kısmet. Sırada o var.
Resimdeki cepleri bulunuz. İşte yazın son eteği. Terziden geldiğinde düğmesiz, büzgüleri ise orantısızdı, hemen sıvadım kolları, söktüm düzelttim, tekrar diktim, istediğim yan ceplerde yapılmamıştı, bende kalan kumaştan önlere iki tane cep dikiverdim. Sök- dik- düzelt sayesinde dikişi bir adım daha ilerlettim sayılır. 

20 yorum:

  1. ellerine sağlık, iyi günlerde giyinin.

    YanıtlaSil
  2. Bebek cidden çok tatlıymış :)

    YanıtlaSil
  3. Etek cok tatli olmus... Boyle ufak tefek isleri insanın kendi kendine halledebilmesi çok güzel bir his değil mi? =)

    YanıtlaSil
  4. bu ara bende bir dikiş makinası almak istiyorum. normalde hiç bilmiyorum. çok eskiden annemin makinasında bir iki düz dikiş yaptım ama hepsi o kadar. ama bir cesaret çoştum bu gidişle alacağım makinayı :))

    YanıtlaSil
  5. dilekçe işler; Çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Kanatlı kedi; Çok teşekkür ederim... hemde nasıl :)

    YanıtlaSil
  7. mavilale; Benimde öyleydi, makina oluna heves edip bişiyler yapmaya başladım öyle öyle artık pantolon paça, kısaltma, tadilat, perde vs. herşey diker oldum :) bence de alın.

    YanıtlaSil
  8. arap kızııı ve eteeek minnoşkalaar :)

    YanıtlaSil
  9. Bu eteği sen zaten dikerdin ki, bence terziye verme artık. Nasılsa eğri de olsa büğrü de olsa asimetrik der geçersin, güle güle giyesin, sağlık ve huzurla inşallah, kumaşın çok güzel.
    İçinde un olan herşeyi nasıl seviyorum ya, canım çekti bile valla ;)) Ellerine sağlık canım arkadaşım <3

    YanıtlaSil
  10. deeptone; Teşekkürleeerrr :)

    YanıtlaSil
  11. Ececim, sök-yap ta güveniyorum ama sıfır bir kumaştan birşey yapmakya henüz cesaret edemiyorum bir kere fiyasko oldu sonra ziyan etmekten korkar oldum, çok teşekkür ederim, ahh bu hamur severler nolcak bizim halimiz :)

    YanıtlaSil
  12. I have a doll from when I was 5 years old. Baby Beans. She used to talk but i left her out in the rain all those years ago. :/ Sewing is something I never learned though I would like to try some slow stitching by hand.

    YanıtlaSil
  13. Hi Tammy, This doll would stand as an ornament, it could come to this day, what I played couldn't come to this day, sewing something that I was trying to myself would like patience.. :)

    YanıtlaSil
  14. Bebek nasıl tatlı, şimdiki bir tornadan çıkanlardan çok daha güzel :)
    Elmalı pasta aklıma düşünce sen geliyorsun aklıma, özdeşleşti artık seninle :)) Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  15. Benzer bir zenci bebek de bende vardı. Ama benim bebeğim erkekti ve sarı bir tulumu vardı. Kim aldıysa artık:)) Bu bebekler yanlış hatırlamıyorsam Fatoş markanın serisiydi..

    YanıtlaSil
  16. lovehouse; :) ne güzel bir hatırlanma şekli ve çok doğru çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  17. zeugma; Öyle güzel bir ayrıntıyı hatırlayıp hatırlattınız ki çok teşekkür ederim evet Fatoş bebek ti sizden duyunca hatırladım bende, duruyormu sizinki de merak ettim :)

    YanıtlaSil
  18. Ellerine sağlık, ne güzel olmuş öyle etek ♥ Terziler maalesef son zamanlarda hep böyle :/ Bşr elbise diktireyim dedim ve daha önce severek kullandığım elbisenin aynısıydı, kalıp olarak da verdim üstelik. Elbise elbise olalı bu kadar zulüm görmemiştir sanırım :))

    Benim de böyle bir arapkızım vardı ♥

    YanıtlaSil
  19. Şebnemcim demek bir ben değilmişim, işini iyi yapmak felsefesi nereye gitti ki? üstelik zorla da yaptırmıyoruz bir bedeli var ve ödüyoruz yani, yazık.. fatoş bebekler çoğalıyor o zaman ne güzel duruyor mu sneinki de hala?

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...