23 Eylül 2019

Çiçekli bir çerçeve daha yaptım. İlgilenenlere bir tüyo, artık çiçeği öyle halı altı, kitap arası kurutmakla uğraşmadan direk koydum. Pinterestteki örnekleri incelerken farkettim, ne kasmıştım çiçek kurutucam diye güldüm kendime. Bir de mor bir menekşe olsaydı süper olacaktı. Neyse arayıştayım daha çok değişir bunun içi.
Atatürk Orman Çiftliği'nin tosun, sıcak kanlı kedileri. Özellikle sarı olanın büyüklüğü hepimizi şaşırttı. Çok tatlılar, iyi beslenmeleri de sevindirici.
Yeni haftanız güzel olsun....

24 yorum:

  1. Sana da mutlu haftalar diliyorum :) Çiçekler yine çok şeker olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Derya'cım çok şahane olmuş çerçeve. Bu çerçevelere bayılıyorum, içini de harika doldurmuşsun.
    Sana buradan da getireceğim, eğer çiçek dayanmazsa buranın efsane sonbahar yapraklarından getiririm :)
    Kocaman sevgiler, haftan çok güzel geçsin <3

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel, naif bir çerçeve olmuş, çok beğendim. Ellerinize sağlık, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Sahane olmus cerceve:) Ben de yillardir kurutuyorum cicek ve cerceveye koyayim resim yerine diyordum ne zamandir uygun bir fon ile,ama boyle daha hos olmus bence.Tesekkurler fikir icin Derya.

    YanıtlaSil
  5. Aa, çiçek o şekilde kuruyor muymuş? Kitap arasından dümdüz çıkanlardan daha güzelmiş, ben de deneyeceğim:) Yalnız ortadaki kanaviçe işleme örtü gerçek çiçeklerden daha güzel. Güle güle, iyi günlerde kullanın Derya.
    AOÇ kedileri gerçekten çok şeker. Yaşları da kemale ermiş sanki. Ben de nerede bir kedi görsem sevmeden geçemiyorum:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Derya Hanım, ellerinize sağlık, çerçeveniz, kanaviçe örtünüz çok güzel olmuş. Kedicikler de tatlı mı tatlı😊. Geçenlerde Kırmızı Kedi'nin oralardaki yerine uğramışsınız ya o zaman yazamadım şimdi bikaç kelam edeyim ben de. Kendi çapında bir kitapsever ve kitabevi açabilme hayali olan biri olarak benim de gözüm kalıyor Kırmızı Kedi'nin mağazalarında😊. Bir de elimde bu yayınevinin Lizbon'a Gece Treni adlı romanı var. Tavsiye ederim. Güzel bir kitap.
    Sevgilerimle...
    Naciye

    YanıtlaSil
  7. kedileri çok seviyorum ama bizim evde yaşam alanı ve mutfak iç içe o nedenle cesaret edemiyorum eve kedi almaya. her gördüğümde içim gidiyor tosbiklere
    cahilliğimi hoş görün bu çiçekleri içine koyduğunuz çerçeve nedir nasıl temin edilir

    YanıtlaSil
  8. lovehouse; Çok teşekkür ederimmm :)

    YanıtlaSil
  9. Ezgicim benim dört gözle bekliyorum gelmeni,çok teşekkür ederimm :) senin haftanda çok güzel olsun öperim...

    YanıtlaSil
  10. Edischar; Sağolun, çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  11. Çileksuyu Sibel; Kuruttuklarım çerçeve içinde durmakta zorlanıyordu inceldiği için bu şekilde daha rahat yerleştirdim. Beğenmenize çok sevindim, sizinkini de merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  12. zeugma; Bu şekilde kuruyunca renklerini daha iyi muhafaza edecekler diye umuyorum, bekleyip göreceğiz :) Kaneviçe işlemeyi bir süre önce Kaledeki bir antikacıdan aldım yastıktı baktım o formda güzelliği çok görünmüyor örtü oluverdi hep göz önünde :) Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim. Bizde öyle kayıtsız kalamıyoruz nasıl kalınır ki? pisilere köpeklere, sonuçta hepsi azıcık sevgi bekliyor...

    YanıtlaSil
  13. Naciye hanımcım çok teşekkür ederim, kitabevi açmak, ne güzel bir hayaldir, umarım gerçekleştirirsiniz, bahsettiğiniz kitaba da ilk gidişimde bakacağım çok teşekkür ederim tavsiye için, sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
  14. mavilale; Benim de oğluşum çok istiyor evde pisi, üstelik cins olanları çok seviyor ama fiyatlar çok yüksek petshoptan almaya zaten karşıyım varsa kısmetimizde bi şekilde karşımıza çıkar diye düşünüyorum :)
    Bu çerçeveler çift taraflı, internette pirinç resim çerçevesi olarak aratırsanız birçok yerde çıkıyor ben ilkini vivense'den almıştım bu english home'dan sezon ürünü olmayabilir eski olabilir emin değilim.

    YanıtlaSil
  15. Deryacığım ben de kurutup dururum ama nereye koyacağımı bilemem bi türlü, çerçeveyi aldın mı, yaptırdın mı? Şahane görünüyor <3

    YanıtlaSil
  16. Ececim çerçeve hazır, bu English homedan, ayrıca google 'a pirinç çerçeve yazarsan oralardan da bulabilirsin canım :)

    YanıtlaSil
  17. mor menekşe hadii pekiiii :) çiftlikte iyi besleniyolar demekkisiii :)

    YanıtlaSil
  18. deeptone; evet bence de :)

    YanıtlaSil
  19. The pressed flowers look lovely as does the stitched doily. Always nice to see cute kitties that are well taken care of. :)

    YanıtlaSil
  20. YİNE BİRBİRİNDEN GÜZEL ÇALIŞMALAR HAZIRLAMIŞSINIZ TEBRİKLER.

    YanıtlaSil
  21. Hi Tammy, thank you so much, :)

    YanıtlaSil
  22. Chakra Series; Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  23. Eğitim Pınarı; Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...