5 Mart 2019

Aklımdan yapayım dediğim işleri yavaş yavaş deniyor ve kafamdaki listeyi bitiriyorum. Tabi bir taraftan silerken bir taraftanda yenilerini ekliyorum. Perde danteline başlamak iyi geldi. Perde deyince kocaman bitmez bir iş çağrışımı yapsa da, aksine hem keyifli, bir o kadar da hızlı ilerliyor. Evden uygun bir kumaş da ayarladım. Dantel tamamlanınca dikeceğim. 
Gelelim bir diğer işime, meydan okuma sayesinde tanıdığım yeni arkadaşlarımla bir örgü projesine giriştim. Bu da yapmak istediğim işlerdendi. O bir taraftan ilerlerken sonrasında patchwork işi yapmak istiyorum. Yıllar önce diktiğim bir örtünün daha canlı ve farklı renklerle yüzünü yenilemek istiyorum. 

16 yorum:

  1. Renkelr nasıl da güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. perdeye bayıldım vallahi çok da güzel olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  3. Yaptığınız el işlerinde kolaylıkları diliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Dantelden perde çok hoş fikir. Annem yapmıştı zamanında, asacak yer bulamamıştım yıllarca. Bu yıl taşındığım evin mutfak camı ideal oldu. Hemen astım:)

    YanıtlaSil
  5. Tuly's world; Çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil
  6. uzmanamator; Beğendiğinize çok sevindim :) teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. bir başka gezgin: Merhaba, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. Semicim teşekkür ederim, eminim çok güzel olmuştur perden, ben fotoğraf isterim çok merak ettim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Kolay gelsin,yeni işte çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  10. lovehouse; Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. dilekçe işler; Değil valla öyle görünüyor :)

    YanıtlaSil
  12. maşallah maşallah size ama yaa :)

    YanıtlaSil
  13. deeptone; Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. Wow! Your handiwork is so beautiful!

    YanıtlaSil
  15. Thank you so much dear Tammy :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...