4 Mart 2019

Geçtiğimiz hafta sevgili arkadaşım Yağmur ile Ulus'ta buluşalım dedik. İyi ki de öyle demişiz. Her gittiğinde benim için sakladığı bir takım sürprizler oluyor bana göre Ulus'un. Bir çok yerimi bildiğinizi sanıyorsunuz ama daha keşfedecek çok yerim var diyor adeta.
Bugünün belki de tek eksi yanı havanın çok soğuk olmasıydı. Karlar uçuştu, güneş vardı ama ellerimizi uyuşturan da bir ayaz vardı. Herşeye rağmen çok güzeldi yine de, üşümek de öyle :)
 
Ezgiciğimin de kulaklarını çınlattım sık sık. Şurada şunu görmüştük, şunu almıştık, şuna bakmıştık derken hep gözümün önüne geldi gezmelerimiz, çok özledim...
Girmediğimiz sokakları, dükkanları gezdik, parmaklarımız dondu resim çekerken, artık bir yemek molası verelim derken, Çerkes mantısı yapan bir yer gözümüze çarptı. Sıcacık sobası yanıyordu, üstünde kaynayan çayla ısındık, sonrasında Çerkes mantısı hingel'i deneyelim dedik. Restore güzel bir binası vardı, cam kenarı da kısa süre de olsa oranın bir parçasıymışım gibi hissettirdi oturup dışarıyı izlerken. Yemekten sonra yine oraya özel bir helva ile yemeğimizi sonlandırdık. Biraz un kurabiyesi- biraz Kastamonu kaşık helvası arası güzel bir tatlıydı. Helvanın adını hatırlayamadım, az önce araştırsamda bir türlü bulamadım.
Bugün ve hava tahminlerine göre tüm hafta güneşliyiz. İyi haber :) yeni haftanız güzel olsun..

12 yorum:

  1. Bizim okul opera bölgesindeydi. Ne gezerdik Samanpazarı, ulus, gençlik parkı. ama böyle şeylere bakmazdık tabi. yine de
    anılarım canladı.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir gün olmuş çok güzel kareler anılar kalmış sizinle :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş yine gezi. Gönlüne sağlık. Helva, taş helvasına benziyor ;) Afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel gezmişsiniz.fotoğraflara bayıldım. Mantıya ben de dayanamam. Mutlu bir hafta dilerim ;)

    YanıtlaSil
  5. Ahh Derya'cım, ben de çok özledim.. Şu sofiyi çay eşliğinde buluşup yapsaydık ne güzel olurdu <3

    YanıtlaSil
  6. pelinpembesi; Ne güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. uzmanamator; Evet soğuğa rağmen keyifli bir gün oldu :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Ececim :)

    YanıtlaSil
  9. Esra Atesakin; Çok teşekkkür ederim sizede iyi haftalar dilerim :)

    YanıtlaSil
  10. Ezgicim gerçekten şahane olurdu, vaktin bu kadar kısıtlı ve az olması ne kötü oldu, daha çok görüşebilseydik ne iyiydi...

    YanıtlaSil
  11. Yagmur'la tanistiginizi bilmiyordum, bir dahaki bulusmanizda benim icin de bir isirik atin lutfen denediginiz yiyeceklere, nerede yemek molasi verirseniz artik :))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. Yasemen Myblog42; Yağmur tanıdığım ilk blog arkadaşlarımdan,tamamdır :)
    benden de sevgilerle..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...