1 Mart 2019

Kitap tam da benim istediğim cümleler ile başlıyor, işte bahar geldi :) bugün her yer yine güneş ışıklarıyla yıkanıyor, ısı nasıl bilmiyorum henüz burnumu dahi çıkarmadım dışarı, soğuk olsa da bu kadar güneşli olunca evde durasım yok hiç. Dün müthiş bir ayaz vardı. Güzel bir kale turu yaptık, arada kar uçuşmaları eşliğinde. Tüm kış bu kadar üşüdüğümüzü hatırlamıyoruz dedik.
Yeni aya yeni bir proje ile başlıyoruz.
Benim sabırsızlanıp başka bir tarafta başladığım dantel perde ucumda dün modeli çıkarma aşamasını bitirdi. Ne ile öreceğimi bilemediğim için askıda kalmıştı ipler de hazır olunca başlamadan duramadım. 
Blogda ve intsagramda görünce bir Balkan geleneği ile 1 Marta hoşgeldin diyeyim dedim. Akşam bilekliğimi yaptım. Dün gelen mumlarımda da kırmızı-beyazı görünce hoş bir tesadüf oldu. Nedir bu "marteniçka" derseniz, sevgili blog arkadaşım çok güzel yazmış. Burada. Mutlu haftasonları dilerim..

24 yorum:

  1. Hoş geldi bahar, hoşluklar getirsin bahar... Veee getirmiş bilee...<3

    YanıtlaSil
  2. Dışarıdaki görüntü, kapalı alanda olsamda içimi titretti dün. Havalar açıyor artık hava raporuna göre, benimde kanım kaynıyor rakamları görünce :)

    YanıtlaSil
  3. bu sabah da eşim marteniçkamı kendi yapıp bileğime taktı... :) son zamanlarda farklılıklarımızı kaybetmememiz gerektiğini çok konuşuyoruz... çünkü köklerini kaybedenler savrulmaya mahkum... eşim de kendi ritüellerini unutmak istemiyor sanırım, bu kadar yıllık evliyiz, ilk kez böyle bir sürprizle geldi... :) iyi baharlar deryacım...

    YanıtlaSil
  4. merhaba ne güzel yapmışsınız :) elinize sağlık. bloğunuzu yeni keşfettim, bana da beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Mart hepimize tazelik, mutluluk getirsin ;)

    YanıtlaSil
  6. Su yaziyi okuduguma ne kadar mutesekkir olsam az,cok tesekkurler.Baen de martenicka ister ister dururum yilladir Ig'de gordugumden beri.Hatta dun Zeugma'ya da dedim ki keske bana da hediye eden olsa.Sonra sizin bu yaziyi ve mumlu fotografi gorunce,aaa dedim benim de hediye paketi yaptigim gunlerden kalma ayni ipimden var.Hemen ordum,takdim.Cok tesekkur ederim,cok cok.Tum dileklerimiz gercek olsun,sonsuz sevgiler,mutlu bir Bahar mevsimi diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. Ankara sabah soğuğu gerçekten bu hafta tavan yaptı.
    Harika isler yapmışsiniz.
    Tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. Nergis en sevdiğim çiçekler arasında başı çeker. Bilmediğim özellikleri varmış. Her yıl yeniden ekildiğini sanmak gibi:)

    Martenitsaya nazar boncuğu takmak iyi fikir. Dileğin misliyle gerçek olmasını dikerim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Ececim teşekkür ederim, devamı da gelsin hepimize :)

    YanıtlaSil
  10. lovehouse; Bende sürekli tahminlere bakıyorum güneşli ise dünyalar benim :)

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel ruşencim maşallah, bende aynı fikirdeyim unutulmamalı gelenekler adetler aktarılmalı, biz şimdi arayıp buluyoruz ama biz unutursak bizden sonrası için kötü, sana da iyi baharlar Ruşencim ;)

    YanıtlaSil
  12. Arsel'in okyanusu; MErhaba, çok memnun oldum hemen geldim bende size :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Esra Atesakin; İnşallah ne güzel dilekler :) aminn diyorum..

    YanıtlaSil
  14. Çileksuyu Sibel; Ne güzel olmuş, harika :) dileklerinz kabul olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
  15. Merih'in atmosferinde; Merhaba :) çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  16. zeugma; Çok teşekkür ederim, sizin de dilekleriniz kabul olsun inşallah, nergisi bende çok severim :) benden de sevgilerle...

    YanıtlaSil
  17. ay içim ferahladıııı ne güzel gelenekmiş yaaa :) balkansınız yaniii :)

    YanıtlaSil
  18. deeptone; Yok diilim :)

    YanıtlaSil
  19. Moyy Atölye mi ? :) Yakmaya kıyılamayacak mumlardan.

    YanıtlaSil
  20. Evet Ezgicim, çoktandır görüyor ve istiyordum nihayet alabildim, gerçekten kıyamadım henüz yakmaya :)

    YanıtlaSil
  21. Bu mumlardan yıllar önce yapıyordum. Hamburg`a gelip giderken görmüştüm, satıyorlar, alıp kendin istediğin gibi kesip yuvarlıyorsun. (tabii içine ipi de sarıp) Biraz pahalı tabii normal mumlara göre, bir de daha hızlı bitiyor:))
    Hoş gelmiş bahar:) Hepimize güzellikler getirsin:)

    YanıtlaSil
  22. Semicim bende görür görmez çok sevmiştim bu mumları, ayrıca doğal oluşu daha bir sevdirdi, ama çabuk bittiğini duyunca üzüldüm şimdi, bende daha henüz yakmaya kıyamamıştım :) Evet bahar hepimize gzüellikelr getirsin çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  23. Kokusu da çok hoştur, doğal bir koku. Üzülme çabuk biterse ben sana yollarım:)

    YanıtlaSil
  24. Semicim hala yakmadım iyi mi :) bu akşam yakacağım artık kokusunu çok merak ettim, ayrıca çok teşekkür ederim, çok zarifsin.. :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...