28 Şubat 2019

* Bugün meydan okumanın son günü, neler oldu, koca bir ay nasıl geçti, meydan okuma nasıldı merak ettim..

Meydan okuma sayesinde bu ay nasıl geçti anlamadım. Çok hızlı bitti. Hergün yazı yazmak bana çok iyi geldi. Yeni arkadaşlarım oldu, yazılarıma yorumlarıyla katılan herkese çok teşekkür ederim. Blog listeme yeni birçok blog ekledim, hepsini de keyifle takip edeceğim. Meydan okuma sayesinde kendimle ilgili birkaç kör nokta tespit ettim, iki kaçağım var sorularda. Kısaca çok çok keyifli geçti. Meydan okumanda aynı kendin gibi ortamı canlandırıp, hareketlendirdi ve enerji verdi. O yüzden Ezgicim fikrine sağlık, ne iyi ettin. Yenileri, devamı olsun çok isterim. Her gün yazılarımı yazarken bir yandan da eller çalıştı,
Bluzumu dün akşam bitirdim. Benden geçer not aldı. İpim ince olduğu için ve kısa bir bluz olduğu için tahminimden daha az ip gitti. 200 gr dan az bir miktar kaldı elimde. Bu da bittiğine göre gelsin yeni işler.. :)

24 yorum:

  1. Çok özeniyorum sizin gibi becerikli hanımlara ya, o bluzu nasıl yapabildin helal olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Yastıklardan sonra favorim bu bluz oldu :) Nasıl da güzel olmuş öyle, ve size çok yakışmış. Güle güle giyin.
    Sizi tanımak çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık..Ne de güzel oldu bu meydan okuma.Sizi tanımış oldum :)

    YanıtlaSil
  4. İyi ki her gün buralardaydın. Yine harikalar yaratmışsın, sağlık ve huzurla eskisinler inşallah.<3

    YanıtlaSil
  5. Meydan okumayı çok sevdim ben yenisi olur yakında umarım. Bluz çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. Son zamanlarda beni en mutlu eden etkinlik oldu. Yeni insanlarla tanışmak, yeni satırlar okumak, eskilerle selamlaşmak bana çok iyi geldi. Bluzunuz çok güzel olmuş, iyi günlerde giyinin :))

    YanıtlaSil
  7. Özlem Kutlu; Çok teşekkür ederim :) şiş ile örgüyü biliyorsanız inanın zor değil.

    YanıtlaSil
  8. Ayşenur Yılmaz; Çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim, bende sizi tanıdığım için çok mutluyum, irtibatı kesmeyelim :)

    YanıtlaSil
  9. Tuly's world; Teşekkür ederim, aynı fikirdeyim, iyi ki tanıştık :)

    YanıtlaSil
  10. Ececim canım çok teşekkür ederim, iyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
  11. Gonca; Umarım olur, bend eçok isterim, bluzumu beğenmenize sevvindim, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  12. Esra Atesakin; Katılıyorum yazdıklarınıza, çok iyi oldu bence de, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuş ya tam baharlık, üstünüzde eskisin :)

    YanıtlaSil
  14. heey maşallah elinize sağlııık :)

    YanıtlaSil
  15. herteldenşef; Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  16. serapimuu; Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  17. deeptone; Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  18. Ne güzeldi 28 günlük yazılar, ben de devam etsin de arkadaşlarımı okuyayım derdindeyim :))
    Bluz inanılmaz güzel olmuş elinize sağlık :) Çok ta yakışmış :)

    YanıtlaSil
  19. Bluz tek kelimeyle mükemmel olmuş. Çok ama çok beğendim. Tam baharlık. Güle güle, iyi günlerde giy Derya.
    Motiflerden sonra benim elim de örgü arıyor artık. Yabancı bir siteden fötr şapka örmeyi öğrendim. 3 deneneden sonra baya güzel oldu:) Perde güzel fikir ama uzun soluklu diye daha sonra düşüneceğim galiba..

    YanıtlaSil
  20. lovehouse; Çok teşekkür ederim, okunmak-yorum almak ne güzel, iyi ki varsınız :) Çok teşekkür ederimm..

    YanıtlaSil
  21. zeugma; Çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :) örgü ördükçe örülmek ister, demek ki keyif almışsınız daha neler örersiniz siz şimdi, şapkayı merak ettim belki bir ara paylaşırsınız bizede fikir ve örnek olur şahane olur :) perde tüm perde diil, sadece ucu, çok da çabuk ilerliyor inanamazsınız, örmesi de keyifli tavsiye ederim, sevgiyle... :)

    YanıtlaSil
  22. Hiç aklımda yoktu ama madem öyke, bunu bir düşüneyim ben. Gerçekten kolay ve şık bir şapka oluyor. Hatta merserşze ipten yazlık bir şapka daha başladım, onu da eklerim :)
    Perdeyi heosi örgü diye düşündüğümden zor geliyordu. Belki düşünebilirim bu ara.
    Çok teşekkür ediyorum. Sevgiyle.. :)

    YanıtlaSil
  23. zeugma; Çok sevindim, merakla bekliyorum o zaman, bende şapkayı deneyebilirim :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...