21 Şubat 2019

Bu modeli çok sevdim. Birde siyah-beyaz olsun istedim. Sırada bir bluz denemesi olacak. Çok kullanmasam da her yıl bir hırka bir kazak illaki heves eder örerim. İşte bu yıl ki;


Meydan okumada bugün Ezgicim demiş ki * Herhangi bir konuda eleştiri hazırlayabilirsin, telefon uygulaması, kitap, müzik ya da restoran ne istersen sana kalmış.

Neyi eleştirsem diye düşündüm, en son sinemaya gittiğimde reklam süresi ayrı bir eleştiri konusu iken, ses düzeyinin çok yüksek olmasıni eleştiriyorum. Bunu ayarlayan kimseler o salonun içine hiç girmemişler bence. Bu tarz şikayetleri çevremde de çokca duydum. Film bitiminde adeta kulaklarımız sağır, kafamız davul olarak çıkmak çok tatsızdı. Ayrıca birde uçuk fiyatlara mısır-içecek ve su satılıyor. Bu da eleştirilesi bence. Keşke bir de faydasını, etkisini görebilsek. Eleştirmekten kaçar ve kaçınır oldum.

9 yorum:

  1. Bu yastık da bi ömür olmuş, ellerine sağlık. Bi başladığını görüp sonra da dikilmiş, son nokta konmuş halde görmek ise büyüleyici, çok takdir ediyorum seni.
    Bluz için hadi olsun olsun pazartesiye kadar olsun, örer, diker, bitirirsin çoktan ;))
    (HEPSİ İÇİN BİNBİR MAŞALLAH)

    YanıtlaSil
  2. Yastıklar bir harika oldular! Emeklerinize sağlık :)
    Sinema ortamı gerçekten çok gürültülü, resmen ses kirliliği...

    YanıtlaSil
  3. Sokak sinemasına gidelim :). Ben tercih hakkım varsa onu tercih ediyorum, hem seçenekler de geniş oluyor, mesela Büyülü Fener :).

    YanıtlaSil
  4. Ececim :) teşekkür ederim. Bluz öyle çabuk bitmez heralde ama aldım gazı belli mi olur :))

    YanıtlaSil
  5. Ayşenur Yılmaz; Çok teşekkür ederimm. Değil mi :(

    YanıtlaSil
  6. uzmanamator; Çok teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
  7. öneri makinesi; Çok oldu oralara gitmeyeli, birdahakine oralardayım :)

    YanıtlaSil
  8. reklam konusu doğru tespit ve eleştiri.bazen ses birden çıkıyor ve aklım çıkıyor.
    yastığa bayıldımmm! ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...