17 Aralık 2018

Mini çantam bitti, haftasonu kullanıma girdi bile. Rengarenk olan herşey gibi bende çok sevdim kendisini. Etiketimi de ekledim. Ördüğüm işlerin üzerine böyle etiket dikmeyi çok seviyorum. Biraz geç buldum ama olsun..
Çok sevdiğim bir defter kapağı daha hazırladım. Bu da bloknot şeklinde.
Gelenekselin ve unutulmakta olanların yeniden yaşatılması, tüketmek yerine üreterek, koruyarak ve yaşatarak ilkesini benimsemiş, el emeğine desteğiyle de çok sevdiğim "sineksekiz" den "çıtlık nazarlıklı kolyem" geçtiğimiz gün elime ulaştı. Çıtlık ağacı kutsal ve koruyucu olarak ün yapmış yörüklerce yapılan bir nazarlıkmış. Elde oyularak yapılıyormuş. Kaybolup unutulmakta olan eski bir gelenek ve bilginin yaşatılması adına yapılan pek çok güzellikten sadece birisi. Ben  yanına bir de şifalı tütsü ekledim ama yakmaya kıyamadım hala, gidip gelip kokluyorum. Çizgilerine uygun kitapların da yayınevi aynı zamanda. Alışverişlerde yaptıkları tohum topları ve atalık mısır tohumları da verilen siparişlerde yanında hediye ediliyor. Doğal ve yereli destekleyen bir yer. Yaptıkları güzel işlerden haberdar olunması gereken biryer.
Bir çerçeve hazırlığındayım, birkaç hafta içinde kurutmaya çalıştığım çiçeklerle bu kadar oldu. Üşenmeden kitaplığı indirip kitap aralarına tek tek bakmam lazım, yıllardır kitap arasında bekleyenler bana güzel bir çerçeve olabilirler. Masamın başına çöküp işleme yapmaya başlamak için sabırsızlansam da her ptesi olduğu üzere ilgimi bekleyen ev ve mutfak işlerini bitirip bir oh demek istiyorum. Akşama ne yapacağım da aklımdaysa işim daha kolay.  İyi haftalar dilerim...

12 yorum:

  1. Ellerine sağlık, rengarenk harika bir çanta olmuş, güle güle kullanasın. Ve o son resim. Kalpten kalbe kesin bir yol var, neredeyse aynı mantıkla, aynı şeyi yapmak üzere kitap sayfa aralarını doldurdum ;) Güzel his <3

    YanıtlaSil
  2. cerceveye bayıldım , güzel günlerde kullanın .

    YanıtlaSil
  3. Cüzdan çok güzel gerçekten, emeğinize değmiş. Etiket ne güzel fikir :)
    Çıtlık ağacını ilk kez duydum, biraz araştırayım :)
    İyi haftalar...

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim Ececim, var bencede :) oo çiçeklerin hazır süpersin harika olacak..

    YanıtlaSil
  5. dlkgzr; Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. lovehouse; Çok teşekkürler, etiket işi daha da güzelleştiriyor :) iyi haftalar..

    YanıtlaSil
  7. Çerçeve şahane ♥ İçine eski oyalardan da konur böyle birşeyin... Ne güzel olur kurumuş çiçeklerle ♥

    Mini çantana bayıldım... Seni yansıtmış ♥
    Ellerine kollarına sağlık ♥

    YanıtlaSil
  8. Şebnemcim eski oyalar ne güzel bir fikir şahanesin sen, çok teşekkür ederim :) (bisürü kalp)

    YanıtlaSil
  9. Ne zamandır bakmamışım bloguna, ne güzel şeyler yapmışsın
    yine bayıldım, bayıldım. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  10. pelinpembesi; Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  11. 😍Mini çantaya bayıldım , ellerine sağlık. Defter kapağı çocukluğuma götürdü 💖

    YanıtlaSil
  12. Atölyekedi; Çok teşekkür ederim, ah çocukluk günleri, çıktısını alıp alıp yeni defterler yapıyorum...

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...