14 Aralık 2018

Cuma sabahı karlı bir güne uyandık, duyduk ki okullar tatilmiş. Uzun zamandır kar tatili bekleyenler çok mutlu oldu tabi. Sabah sabah uyanmıştık bir kere yine giyin-kuşan doğru dışarı kartopu mesaisine. Aslında manzara olarak izlemeyi en fazla karda yürümeyi seven biri olarak oyundan pek hoşlanmasamda kuzuma sabah sabah arkadaş oluverdim.  En yakındaki parkın tüm karlarını talan ettik, oynadık bitirdik. İyi ki çıkıp oynamışız, ilerleyen vakitte yağmur tüm karı yok etti.
Bizede bu resimler kaldı. 
İşlemem ufak ufak ilerlerken, sepetimdeki ipler göz kırpıp duruyordu bir köşeden, sonra Ezgide görüp çok beğendiğim neden hiç bu modeli örmedim diye düşündüğüm mini motifler geldi aklıma bende ufak bir çanta yaptım. Bütün gün hangi rengi neyle örsem diyerek bıdık bıdık birleştirmeyle geçti. Araya iki kap yemek birde yoğurt mayalamayı sığdırdım. Mutlu haftasonları dilerim..

12 yorum:

  1. ben bugün evi süpürdüm oh dedim. bunların üzerine 2 kap yemek mi? :) ellerinize sağlıkk

    YanıtlaSil
  2. Your little bird stitching is so sweet and the colorful mini grannies so pretty. Enjoy your weekend and the snow.

    YanıtlaSil
  3. Güzel yağdı kar, hemen atmosfer değişti ama şu an geriye kalan karanlık bir hava. Keşke daha uzun kalsaydı dedim içimden :)
    Ama minnak motiflerin havaya inat rengarenk.
    Bu arada nergis kokusuna bayılırım <3

    YanıtlaSil
  4. Cuma sabahı bizde de bayram havası vardı :)))
    Bu renkler harika görünüyor canım eline sağlık :)))

    YanıtlaSil
  5. Büşra Bayram: :) Sizinde ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Thank you so much Tammy :)

    YanıtlaSil
  7. Ezgicim, bizde sana katılıyoruz ce deyip gitti kar inşallah tekrar gelir yağmasına bile sevindik, ama hiç durmaması kötü oldu, beyaz Ankara'yı seviyoruz :) çok teşekkür ederim, nergis severiz :)

    YanıtlaSil
  8. Nihancım tatil her evde bayram estiriyor, keşke biraz daha karlı kalsaydık, çok teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  9. Şapşahaneeeeeee... Maşallahhhh.... Nergis bi koktu ki hiç sorma, ohhh <3

    YanıtlaSil
  10. Tatil çok iyi geldi bize de :) Birgün öncesi için çok beklemişti kızım hatta çok dua etmişti :))

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler Ececim :) senin nergisler açmıştır belkide bahçedekiler?

    YanıtlaSil
  12. lovehouse; Tatilin iyidir :) duaları kabul oldu harika oldu :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...