13 Aralık 2018

Akşam saatlerinde beklenen kar nihayet Ankara'ya geldi. Biraz izledik camdan kocaman pamuk parçaları gibi yağdı durdu, epey birikmeye başlayınca giyindik kuşandık hemen dışarı. Bu kadar yolunu gözlemişiz kartopu oynamadan bırakırmıyız hiç. Sırılsıklam olduk, çok eğelenceliydi. Bir süre sonra inşallah bu kadarla kalmaz demiştik ama sabah baktık ki üzerine birşey eklememiş, yerler çatır çatır buz, az önce (09:40) güneş parlamaya başladı, belki öğleye kadar kar yağdığı bile belli olmayacak. Neyse bu kadar da olsa bir başlangıç yaptı gerisini de getirir umarız.
Yeni yastıklarımla şu ara ev kırmızı. Geçen gün düşündüm en sevdiğim şey yastık, lavanta kesesi ve cüzdan örmek sanırım. Dönüp dönüp bunları yapıyorum.
Bu ara da atkım bitti. Saçaklarına da düğümlü bir atraksiyon yaptım. Kullanıma hazır...

12 yorum:

  1. Deryacım, ilk resme baktığımda 3 boyutlu görüyorum resmen, harika bir fotoğraf, bayıldım.Kar da bambaşka bir mutluluk, tabi donmuyorsa sonradan demeliyim çünkü ben mütemadiyen düşerdim kardan sonra. Keyifli kartopu maceranız ne iyi gelmiştir, Çınar da çok sevinmiştir tahminimce. Atkının ipine de rengine de bayıldım, ellerine sağlık. Yastıklara olan sevgine hep hayranım ayrıca ve bil ki bu konuda senden çok ilham alıyorum. Hatta küçük kızımcığıma da gösteriyorum hep, o da "yastıkları değiştirelim anne, çeşit çeşit yastık yap anne" demeye başladı bir süredir. Bize ilham vermeye devam et lütfen <3 Kocaman sarılıyorum...

    YanıtlaSil
  2. tadımlık olmuş, bir dahakine uzun kalır dilerim... Ankaraya kar çok yakışıyor çünkü... :)
    yastıklar, atkı, hele o battaniye... hepsi nasıl güzel! ♥ ♥ ♥

    YanıtlaSil
  3. Manzaranız ne güzelmiş :) Biz de çıktık akşam sokağa, gerçekten kaçırılmayacak kadar güzeldi kar :)
    Atkı çok hoş olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. The snow certainly looks pretty. Love the red pillows and your granny square blanket. And the scarf turned out beautifully.

    YanıtlaSil
  5. Ececim çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum, yastıkların sonu gelmez bende o yüzden devam :) Aslında kar'ı en çok seyretmeyi severim ama Çınar'ın hatrına mutlaka kartopu oyununa katılıyorum, selam ve öpücüklerle... ;)

    YanıtlaSil
  6. Ruşencim kesinlikle sana katılıyorum bu kapkara şehre bemyaz kar kesinlikle anlam katıyor, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. lovehouse; Çok teşekkürler, görmek istediğimiz taraflara bakıyoruz, ve çekiyoruz :) çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  8. Dear Tammy, We waited and finally you can see the snow picture here abundantly now when the snow came :)Thank you very much for your liking..

    YanıtlaSil
  9. Ne sevinmiştir Çınar'cık :)

    YanıtlaSil
  10. Ezgi ablası tahmin ettiğin gibi çok sevindi karda ne oynadı ne yuvarlandı görmeliydin :)

    YanıtlaSil
  11. Kar ne güzel, bembeyaz. Biz fotoğraflarla özlem gideriyoruz.

    YanıtlaSil
  12. Beyaz Yakalı; Şu anı izlemek, çok soğuk olmaz yağarken dolaşmak harika, ayaza çekince o zaman fena.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...