12 Aralık 2018

Bu hafta pek çok ayrı işle uğraştım. Çılgınlar gibi, biraz işleme biraz örgü biraz da cüzdan işlerine giriştim, çok keyifliydi. Elin çok meşgul olunca bu defa da kitaplarım bir kenarda kaldılar. Bu haftadan sonra biraz sakinlemeyi ikisine eşit vakit ayırabilmeyi umuyorum. Cüzdanım sevgili Ezgiciğimin tarifi ile, benim aparatım bir tık büyük olduğu için azıcık büyüterek ördüm.
Atkım büyüdükçe daha çok seviyorum. Havanın kapalılığı ve evimizdeki ışığın aziziliğiyle ancak bu kadar görünebiliyor renk geçişleri. Uçlarına da değişik bir saçak yapmayı düşünüyorum eğer yakışırsa. Bitmesine çok az kaldı.
Dün pazara gittim. Tam o esnada karla karışık yağan yağmur bu sabahki çok da uzun sürmeyen kar üflemelerine haberciydi sanki. Kısa da olsa çok güzeldi, devamı gelir umarım. İlk defa ellerim dondu kıpkırmızı oldu pazarda. Eve gelir gelmez eldivenlerimi bulup çıkardım. Bu yıl ilk defa kullanıcam Ürgüp hatırası. Böyle farklı renk modaymış ben tekini bulmak için sepetleri alaşağı ederken öyle dediler, bana uyar, takım takıntım yok seveyim yeter.

12 yorum:

  1. Mini cüzdan+eldivenler=kalp ben :) Kar biraz daha yağar sandım ama merkezde tutmadı :(

    YanıtlaSil
  2. En en en sevdiğim, bissürü başlanmış iş, bitmeye yakın iş, bekleyen iş vs. Kolay gele, şifa ile gele...

    YanıtlaSil
  3. The coin purse is super cute. I received some wallet frames as a gift but haven't done anything with them yet. The scarf is lovely. Warm wishes.

    YanıtlaSil
  4. Cüzdan çok güzel olmuş. Atkının renklerine bayıldım. Ellerinize sağlık. Eldivenleri yeni öğrendim , farklı takma işi çok hoşuma gitti 👍 evdekileri bir karıştırayım 🌹

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. lovehouse; Dün akşam kar şahaneydi, nihayet geldi pek bir mutlu olduk :)

    YanıtlaSil
  7. Dear Tammy, Thank you very much, for some reason I love to knit wallets, this red model has just joined us, I look forward to what you will do. :)

    YanıtlaSil
  8. Atölyekedi; Çok teşekkür ederim, evet bu yıl mix yapıyoruz eldivenleri :)

    YanıtlaSil
  9. Büşra Bayram; : Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. Cüzdanın güzelliği <3

    YanıtlaSil
  11. Ezgicim senin formu tam veremedim, herşey ustasının elinden güzel tabi, ama beğendiysen çok mutlu oldum, teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...