10 Aralık 2018

Şu ara ortada yapılan çok şey olmamasına rağmen bir telaş, bir yoğunluk vardı. En çok yapmak istediklerime henüz başlayabildim. İşleme yapmak çok keyifli, şimdi kumaşımı gelişigüzel kır çiçekleriyle dolduracağım, yöntem; bulduğum bir takım işlemelerden örneğin yapılışına dair gördüklerime kendi yorumumu katarak ilerliyor.
Geçtiğimiz hafta bir kurabiye kokusu duyalım dedik, beyaz unsuz ve az şekerli olunca biraz daha masummuş gibi geliyor. Klasik kurabiye pek çok adı var, ben kopuk kurabiye olarak biliyorum. Hamura şekil vermeden kopara kopara diziyoruz tepsiye.
İpimi bayıla bayıla alıp çok heyecan yaptığım halde örgümü elime almayışımı bir türlü modelde ve ebatta içime sinmediğine bağlıyorum. Dün akşam söktüm ve yeniden başladım. Bırak dikdörtgeni geniş şalı dedim ve atkıya çevirdim, kalırsa birde şapka yapabilirim. Modelim de pirinç örgüsü oldu. Bu ipe yakıştı gibi geldi ve içime de sinince başladım örmeye.
Çorap için ip hazır, şimdi birbilen eşliğinde yapmayı deneyeceğimiz günü bekliyorum. Kendiliğinden desenler oluşacak örerken. Heyecanlıyım. Yeni haftanız güzel olsun...

12 yorum:

  1. Kopuk kurabiye...ne hoş isim, afiyet olsun :) Yine içimi açan fotoğraflar, iyi haftalar :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel işler! Hele işlemeler, kır çiçekleri...Çok güzel olacaklar , kolay gelsin❤

    YanıtlaSil
  3. lovehouse; Birde "perişan" dendiğini duydum şekilsiz ya ama ben en çok kopuk kurabiye ismini seviyorum :) amacına ulaşmak ne güzel.. sizede iyi haftalar dilerim :)

    YanıtlaSil
  4. atölyekedi; Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Pretty embroidery. I have a sampler of stitches I started. It needs to be filled in to be complete. I tend to start things but not always finish. Happy new week to you.

    YanıtlaSil
  6. Ah o işlemeler, ne kadar güzel, ferahlatıcı ve iç açıcı... Ellerin dert görmesin, ruhun bu güzellikleri hiç kaybetmesin e mi?
    O beş şişteki kararına hastayım. Başaracağından hiç kuşkum yok ama çok zorlayıcı gelecek mi gelmeyecek mi, deneyimlerini sabırsızlıkla bekliyor olacağım.
    Koccaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  7. İyi haftalar, elinize kolunuza sağlık

    YanıtlaSil
  8. Kurabiyeler nefis görünüyor, kahve ile iyi gider. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Dear Tammy, We have a saying; start is called half of the finish. If it started, it's over. I'm looking forward to :)

    YanıtlaSil
  10. Ececim çok teşekkür ederim, taktım mı takarım hesabı olursa da olmazsa da birdaha deneyeyim bakalım, hiç acele yok o konuda ağır adımlarla :)

    YanıtlaSil
  11. Seher; Çok teşekkürler, sizede iyi haftalar dilerim :)

    YanıtlaSil
  12. Beyaz yakalı; Çok teşekkürler, aynen kahve yanında süper :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...