Mimlendim...

Sevgili Şebnem beni mimlemiş çok teşekkür ederim, hemen cevaplamaya başlıyorum..

1- Okuduğun en güzel kitap hangisi?
Orhan Pamuk "Kafamda Bir Tuhaflık"

2- Gelmiş geçmiş en duygu yüklü şarkı hangisidir?
Ah Yalan Dünya/ Neşet Ertaş

3- Etkisinden çıkamadığın defalarca izlediğin bir film var mı? Varsa hangisi?
Çok etkilendiğim iki film var, biri "Piyanist" ama onu bir daha izlemeye cesaret edemiyorum, diğeri ise "Amelie" defalarca izledim hala da izleyebilirim :)

4- Bir renk olsan hangi renk olurdun?
Kırmızı sanırım.

5- Karşı cinsta aradığın en önemli 3 özellik nedir?
Bilinç, ahlak ve sevgi.

6- En beğendiğin yabancı dizi hangisi?
Son zamanlarda "This is us"

7- Karşı cinste gördüğünde hemen soğuyabileceğin davranış nedir?
Kadına şiddet.

8-Gelmiş geçmiş en iyi Türk dizisi hangisi?
Bir taneyle cevaplayamam ikiside bana göre en iyi  "Yeditepe İstanbul" ve "Şaşıfelek Çıkmazı"


9- Bir yerden yüklü bir miktar para kazansan o parayı ne yaparsın?
Hayalimizdeki yaşam şeklini minimalist şekilde yaratıp şehirden kaçardım. Yardım için de bir fon ayırırdım.

10- Aşk her şeyi affeder mi?
Edemez.

11- Aşk mı, gurur mu?
Aşk

12- Evde yangın çıktı ve hemen çıkman gerekiyor. Kendinle birlikte neyi çıkarırsın?
Sanırım laptopumu ve el çantamı almaya çalışırdım.

13- Şimdiye kadar yaptığın en büyük çılgınlık nedir? 
Hiç bilmediğim İstanbul'u tek başıma kuzuyla keşfe çıkmamdır. Çünkü bana göre İstanbul biraz tehlikeli, gizemli ve çok karmaşık bir yer.

14- En garip alışkanlığın nedir?
Polisiye ve gizem izlemeden duramam.

11 yorum:

  1. Kafamda bir tuhaflık ben de çok severim. bana da beklerim.

    kitaplarimolmadanasla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Pianist'i hala izlemedim :(
    O minimalist hayatı ben de çok istiyorum.. Keşke gerçekleştirebilsek...

    Öperim ♥

    YanıtlaSil
  3. Epey ortak özelliklerimiz varmış Derya`cım:)

    YanıtlaSil
  4. İzlemedeyim sizi Emine hanım :)

    YanıtlaSil
  5. İnşallah gerçekleşir Şebnemcim piyanist güzel tavsiye ederim ama mendil de hazırla yanına :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel... sevindim Semicim ;)

    YanıtlaSil
  7. Süpermiş! Biz de eşimle arada düşünüyoruz her şeyi bırakıp gitsek diye...

    YanıtlaSil
  8. Atölyekedi; Hayaller ortak keşke olabilse..

    YanıtlaSil
  9. Ah o iki dizi de hayran olduklarımdan, çevir çevir izle. Hiç mi sıkılmaz insan.. Polisiye gerilim enfes bayılıyorum :))))

    Ortak şeyleri gördükçe sevindim..
    Öpücüklerle <3

    YanıtlaSil
  10. Ben daha da çok sevindim Ezgicim, öperim bende ;)

    YanıtlaSil
  11. Piyanist benim de etkilendiğim filmlerden biridir. Güzel bir mim olmuş, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...