6 Ekim 2018

Haftasonu kaçamağı. Ne kadar uzak durmalıyız desek de arada bir de olmazsa olmaz tabi. İlk açma tepsi böreği denemesi. Sonuç hiç de fena olmadı. El açması börek keyfini aldık.
Yaramaz tekire yeni yatak. Bir örneğini instagramda görüp çok beğenmiştim. Oradaki örneğe benzetmeye çalışarak kazağın doldurulmuş kollarıyla yatak şekli verip diktim. Gayet memnun.
Desenli desenli bir şapka örmek istiyorum. Yıllar önce Çınar'a bir süveter örmüştüm şimdi gidip hurçlardan onu bulup aynı modeli şapkaya da yapmak istiyorum. Mutlu haftasonları..

6 yorum:

  1. oh oh börek şahane :) Annem Kanada'ya gitmeden öğretti ben de orada yaptım yufka yok diye. Ama yedirtiyor insana :)
    Kediciğin yatağı şahane olmuş.. Sanırım benim Kedoş için yapmam lazım. Şahane olacağın şimdiden görebiliyorum şapkanın.

    Bu arada pinterestten açtım panomuzu ama sana mail geldi mi daveti kabul etmen için ?

    Sevgilerimle Derya'cım mutlu pazarlar

    YanıtlaSil
  2. Börek harika görünüyor!! Annemin böreği gibi...
    Tekirin yatağı çok güzel olmuş, ellerine sağlık, çok şanslı...Keşke hepsi öyle olsa...
    Şapkanın renkleri çok güzel , merakla bekliyorum. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  3. Ezgicim gerçekten yedikçe yedirtiyor, harikasın çok maharetlisin maşallah diyorum ben, Kedoş için yatak yapmak istiyorsan eski kazakları sakla derim hem içini doldurmak hemde yatağı oluşturmak için, kazak olur polar olur sıcak olacak herşey :) bana mail gelmedi Ezgicim,az önce kontrol ettim yine gelmemiş. Yeni haftan güzel olsun sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
  4. atölyekedi; Çok teşekkürler, evet malesef herkez için geçerli herkez şanslı olamıyor :( neyseki mahalle çok hayvansever herkesin böyle yastığı olmasa da her köşe başında mamaları var en azından aç değiller bir nebze teselli :) çok teşekkürler, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  5. Börek çok lezzetli görünüyor, sadece bu görüntü için bile kaçamak yapılabilir.

    YanıtlaSil
  6. beyaz yakalı; Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...