5 Ekim 2018


Yastıklar bitti, yıkandı, içleri doldu ve artık kullanıma hazır.
Tavada küçük yufka ekmek yapımı periyodik olarak devam ediyor. Yuvarlak başlayıp kareye dönen bezeleri elbet birgün yuvarlak açacağım.
Kakule kahveyi çok özlemişim epeydir gitmemiştim. İçinin dizaynı, her bir köşede size göz kırpan bir hoşluğunun yanısıra elbette kahvesi, tatlıları ve yiyeceğinizi yiyip, içeceğinizi içtiktan sonra gözünüzün içine bakmayan sizi o güzel mekanda doyasıya oturup keyfini çıkarmanıza engel olmayan hoş bir misafirperverliği var. Dün bu güzel mekanda Ezgiciğim ile buluştuk. Konuşacak, anlatacak, paylaşacak şey çoktu, keyifli ve meraklı hoş sohbetle, vakit su gibi akıp giderken, pek çok fikir, proje çıktı ortaya. Çok keyifli, sürprizlerle dolu şahane bir gün oldu benim için, tekrarını sabırsızlıkla bekliyorum... :)

13 yorum:

  1. Ya Ezgi ile buluşmuşsun, çok kıskandım:) Ben de olsaydım...
    Kare yuvarlak fark etmez, lezzeti aynı nasıl olsa:)
    Yastıkların yine şahane! Senin hatırlatan güzel yastıklardan bizim evde de var, kanepemin üzerinde hep:)

    YanıtlaSil
  2. ben de iple çekiyorum senden öğrenecek çok şey var :) İlham doldum buluşmadan sonra :)
    Sevgilerimle
    Bu tarifi de deneyeceğim, ama dün o unu bulamadım adı neydi tekrar ?

    YanıtlaSil
  3. Sende mi kare açanlardansın benim gibi,,, Yuvarlak yapmaya çalıştıkça daha çok kulaklı oluyor benim ki :)
    Öpüyorum

    YanıtlaSil
  4. Semicim sende olsan şahane olurdu olur ki buralara yolun düşerse neden olmasın değil mi? doğru diyorsun lezzet farkı yok ama işte yuvarlak olsa bu işi hakkıyla yapmış gibi hissedeceğim heralde bilmiyorum :)
    Ne güzel.. çok teşekkür ederim, sevgilerimle... ;)

    YanıtlaSil
  5. she is the man; Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Ezgicim kesinlikle karşılıklı ilhamlaştık biz :) karakılçık un veya siyez un, karakılçık anadolu lezzetleri adı altında paketlenip satılıyor.

    YanıtlaSil
  7. Şebnemcim kesinlikle bende karecilerdenim :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Deya'cım, anladım şimdi migrosta öyle ayrı bir bölüm var :)

    Ah Semi, ne güzel olurdu sen de olsan artık ilham patlaması yaşardık :) İnşallah yollarımız kesişir.
    İkinize de kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuşlar, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  10. Şahane olurdu bencede bende aynı dileğe katılıyorum Ezgicim umarım biryerde yollarımız kesişir :)

    YanıtlaSil
  11. atölye kedi; Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. Harikasınız kızlar, imrendim doğrusu...<3

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...