1 Ekim 2018

Haftasonu yastıklarım bitti. Dikim aşaması için beklemedeler. 
Varoluşuna bir yastık olarak başlayıp kalan iplerin değerlendiği bir kare örtü olarak devam eden,  uzunca bir süre de elimde sürünen örtüm de yine haftasonu bitti. Evimiz örgülerle kışlık görüntüsüne kavuşuyor yavaş yavaş. Elimdeki iş bittikçe de bir telaş alıyor beni, uğraşmak lazım birşeylerle.
Artık haber dinlemeyerek ve okumayarak yaşamaya çalıştığımdan belli bir doz alıp fazlasına gelemiyorum. Beklenen kasırganın çok fazla yıkımı olmadan geçip gitmesine sevindim. Bugün de uzun  aradan sonra sabah sabah radyoyu açasım tuttu, haftaya yapılan zamlar ve haberimizin olmadığı birkaç can sıkıcı ama şaşırtmayan haberleri dinleyerek başladık. Dolayısıyla enerji ve moraller düştü tabiki, sonumuz iyi olur inşallah.
Kitaplarımın eksik gelmesinden korkuyordum, korktuğum başıma geldi. Şimdi kitaplara gömülüp, elişiyle boğuşup biraz nefes almaya çalışmak lazım, ne kadar olursa..

10 yorum:

  1. Selam günaydın. 😊
    İyi haftalar.
    Ne güzel gözüküyor burdan fotoğraflara bakınca. Bende bu sene etamin işlemek istiyorum. Henüz harekete geçmedim ama niyetim sağlam. 😊
    Zamları sormayın. Nolcak bilmiyorum/z.

    YanıtlaSil
  2. Deryacım aynen ben de öyleyim, bünyem artık ne haber kaldırıyor, ne yüksek ses, ne tartışma. Kitaplarım, iplerim, boyalarımdan başka bir şey istemiyorum sanki.
    Ellerine sağlık. Yastıklar çok güzel olmuş. Sıradaki işlerin için ben bile meraka giriyorum, seni düşünemiyorum bile ;)
    Huzurlu bir hafta diliyorum.
    Çınar'ı da kocaman öpüyorum...
    <3

    YanıtlaSil
  3. Gülşah Şahin; Merbaha, sizede iyi haftalar dilerim :) etamin işlemek çok keyifli şimdiden kolay gelsin o zaman..

    YanıtlaSil
  4. Ececim, sizede huzurlu bir hafta dilerim bizdende öpücüklerle.. ;)

    YanıtlaSil
  5. Benim de yastık yapasım geldi :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Özlem; Çok teşekkürler, hadi başlayın sizde :)

    YanıtlaSil
  7. Kırmızı Zaman ve Suzan Defter görüyorum orada :)
    Şahanesin ♥

    YanıtlaSil
  8. Sende öylesin Şebnemcim ;)

    YanıtlaSil
  9. Ben bir kaç yıldır hiç haber izlemiyorum. Akıl sağlığımı korumanın başka yolunu bulamadım maalesef :(

    YanıtlaSil
  10. atölyekedi; Öyle gerçektende :(

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...