8 Ekim 2018

Yapraklar sararıp kurumuş olsa da doğa hala yeşilliğini koruyor. Dışarıda hafif bir serinlik, gölgeler ürpertiyor, güneşli yerler hemen ısıtıyor, artık sonbaharı seviyorum galiba.
Hem örgü hemde desenler açısından bu işe başlamamda öncü kişi Ezgi oldu. Tığdan şişlere geçecek kadar heveslendirdi beni. Üstteki kıyafetler kırmızı olan benim çocukluk kazağım ablam örmüştü, yanındaki hazır bir kazak, alttaki lacivert ise benim örgüm. Oğluşuma minikken ördüğüm bir süveter. Bunlardan desen anlamında esinlenmeye çalıştım, şapka ve eldiven ördüm. 
Daha önceleri de birkaç denemem olmuştu, bu defa örgünün arka yüzünü de ön yüzü gibi temiz uzun uzun ip geçişleri olmadan yürüterek yapmaya çalıştım. Bu şekilde öndeki görüntü de bozulmuyor, arkadaki ip gevşek olmayınca öndeki örneği oluşturan ilmekler büyüyüp küçülmüyor. Çok da keyif aldım örerken.
İyi haftalar...

10 yorum:

  1. Harika olmuşlar! Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Anlatmaya gerek yok şalaley şalaleyyy diyesim geldi. Harika tabi. Alttan ip yürütmek fikren zor geldiğinden şimdiye kadar hiç bulaşmadım bu desenli güzel işlere, zor değil mi? Kolay gelsin....

    YanıtlaSil
  3. Oooo siz kışlıklara başlamışsınız.

    YanıtlaSil
  4. atölyekedi; Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Ececim çok teşekkürler, hiç zor değil senin gibi becerikli birisi için hele hiç hiç değil, öpücüklerle... ;)

    YanıtlaSil
  6. dilekçe işler; Sormayın bu yıl ruhum hep kışı özledi o yüzden hazırlıklara erkenden başladım :)

    YanıtlaSil
  7. Kişisel farkındalığı yükseltecek, hayata katma değer yaratacak kitap, belgesel ve diğer konulardaki yorumlarıma linkten ulaşabilirsiniz. https://forestofnoreturn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Hemencik yapıvermişsin Derya'cım :) Ellerine sağlık. Yeteneklisin maşallah <3

    YanıtlaSil
  9. Ezgicim benim bu heyecan yapıp hemen yapma çabucak bitirme huyum sonradan boş kalmama neden olsa da bir türlü bırakamıyorum, çok teşekkür ederim böyle görmen ve düşünmen mutlu ediyor beni, kesinlikle sende çok yeteneklisin, öpücüklerlee... ;)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...