22 Ekim 2018

Haftasonu etamin işlemeyi bitirdim. Bazı işleri özleyip yapmak inanılmaz keyifli oluyormuş. Bu ne olacak derseniz, eminim tahmin etmek zor olmamıştır, tabiki yastık. Nedense işte seviyorum yastık. Bu bir ilk zaten, örgüsü var, kumaşı var ama işlemelisi yoktu, bahanemi de bıraktım buraya.
Şiş ile selaniği öğrenmiş hatta epeyce örüp bir atkı bitirmiştim. İpimin çok ince oluşu içime sinmediği için daha tok duracak bir başka iplede üstteki iş biter bitmez selanik atkıma başlayacağım. İyi haftalar..

8 yorum:

  1. Deryacığım gerçekten şahane olmuş etamin yastığın, güle güle kullanılsın inşallah. Baktıkça mutlu eden cıvıl cıvıl çiçekler, kış kasvetini de unutturur zaten ne güzel... Tabi istikrarın ve çarçabucak bitirmelerin en en en övgüye değer yönlerinin başında gelen bence. Atkı da 2 güne kadar salınır buralarda eminim...

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş!! ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
  3. Atölyekedi; Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Derya'cım çok hızlısın maşallah :) Hemencik bitivermiş işleme <3 Çok da güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. I love the flower cross-stitch. So beautiful!

    YanıtlaSil
  6. Ezgicim beğenmene çok sevindim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Thank you so much dear Tammy :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...