25 Ekim 2018

İki gündür sabah kalkmakta zorlanıyorum çünkü hava çok kapalı. Güne böyle başlamayı çok sevmiyorum aslında, hava kapalıysa bendeki ruh halide kapalı ve çekilmez oluyor. Ne yapalım ki artık kış diyecek oluyorum ama tam kışta değil sonbaharda. Bu da ayrı bir sorun, ne kalın giyebiliyorsunuz ne de ince, evi ısıtsanız sıcak ısıtmasanız soğuk oluyor bir sürü iki arada bir derede durum yani. Neyse ben atkımı bitirmek üzereyim, dün düşündüm öyle çok böyle kırmızı ve selanik atkı örmüşüm ki, şimdi şiş ile gerçeğini yapabilene kadar epey bir denemişim tığla falan. Takıntı bu olsa gerek. 
Bugün de hava kapalı dün öğleye doğru açmıştı bakalım bugün nasıl seyredecek. Kapalı ve yağmurlu havaya inat dün sokağa atmıştım kendimi, iyi de geldi, çoook uzun bir yürüyüşten sonra eve aşırı spordan perişan şekilde döndüm, sanırım bugün tekrar çıkmayı gözüm yemiyor. Evde kitap elişi ve kaçınılmaz sorunsal, yemek düşün ve yapı icra edeceğim....

18 yorum:

  1. çok güzel olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Özlem Kutlu; Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Derya'cım çok da yakışacak sana bu atkı eminim <3

    Buz gibi oldu bir anda hava, ama tekrar düzelecekmiş neyseki.. Fakat sabah uyanamama bende de var, hava geç aydınlanmaya da başladı ya onun etkisi de olablir diye düşünüyorum.
    Günün güzel geçsin <3

    YanıtlaSil
  4. 3 kuruş fazla olsun ama kırmızı olsun diye boşuna demiyorlar :)
    Ellerine sağlık canım ♥

    YanıtlaSil
  5. Ben biliyodum ki bugün bitceğini ;))Huzur ve sağlıkla kullan...

    YanıtlaSil
  6. Weather is changing here finally but still using the a/c as it gets very stuffy indoors. Tried knitting a couple of times but didn't make a lot of sense to me. So I stick with crochet and cross-stitch. :)

    YanıtlaSil
  7. Ezgicim çok teşekkür ederim :) kesinlikle geç aydınlanmanın etkisi var uykuya devam etmek istiyor insan :) iyi haber tekrar düzelecek olması azcık daha sonbahar iyi gelir, öperim çok ;)

    YanıtlaSil
  8. Şebnemcim çok teşekkür ederim, bende de uzun süredir sloganım oldu bu :)

    YanıtlaSil
  9. Ececim :) çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. Hi Tammy, I love it too much my favorite crochet but sometimes it also feels good to swell and processing :)

    YanıtlaSil
  11. Winter is coming :))
    Kırmızı selanik atkı süper Derya' cım eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkürler Nihancım ;)

    YanıtlaSil
  13. Örgü mevsimi benimde başladı , kanaviçe de seviyorum
    ara ara yapmak çok zevkli. ama şu sıralar örgüye yoğunlaştım,
    kafamda çok proje var ama yapacak ne enerji
    kalıyor ne zaman..

    YanıtlaSil
  14. Geçen yıl ben de bordo selanik atkı örmüştüm,onu hatırladım yazınızı okuyunca:) Güneşli,mutlu günlere diyeyim o zaman efenim,mutlu kalın:)

    YanıtlaSil
  15. pelinpembesi; Örgü için en güzel vakit, kolaylıklar dilerim..

    YanıtlaSil
  16. Uzun Hikaye; Çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  17. Bu yıl farklı bir sonbahar geçiriyoruz. Hava bir açık bir kapalı. Üç beş yıl önce kış mevsiminde bile kar göremeyip yapay kar getirten Uludağ'a dün epeyce kar yağmış. Çok şaşırdım.
    Neyse, atkı şahane olmuş. Selanik örgüyü çok severim. Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  18. zeugma; Doğa insan faktörüne rağmen hala iyileşmeye çalışıyor gibi ne kadar dengesini bozsak da hala birşeyler vermeye çalışıyor, çok teşekkür ederimm :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...