24 Eylül 2018

Aşure zamanını kaçırmayalım dedik, bir gün önceden ıslatıp haşladığım kurular da hazır olunca haftasonu kurs çıkışı eve dönüşte hemen kolları sıvadım. 
Şu ara hobisel çalışmalarda bi tıkanlıklık sürerken bende hiç olmazsa yarım işleri tamamlayayım belki bu arada ısınır, başka birşeylerle devam ederim diyerek yaydım malzemelerimi. Cüzdanlarıma astar dikmenin yanısıra, ilhamı da bekliyorum masamın başında.

Havalar bir-iki gündür biraz daha sıcak sanki, hava durumunun tahminleri tutarsa sıcaklığın yükselip alçalacağı günler bizi bekliyor. İyi haftalar...

4 yorum:

  1. Ben aşureye takıldım orada yalnız ♥
    Bu sene yapamadım ben ama yapsam çok iyi olacak. İkimizde aşure aşure diye sayıklıyoruz vallahi :)

    YanıtlaSil
  2. Şebnemcim sizde aşurecisiniz demek ki bizde öyle, çok seviyoruz ben sadece aşure zamanıyla yetinmeyip canımız çektiği vakit yine yapıyorum o derece yani :)

    YanıtlaSil
  3. Derya'cım ellerine sağlık..
    Çok severim aşure.. eminim leziz olmuştur

    YanıtlaSil
  4. Ezgicim ne güzel sende aşurecisin keşke burada olsaydın hiç üşenmez sana da ulaştırırdım..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...