25 Temmuz 2018

Bugün 185. motifteyiz. On gün bekleyemeden 5. günden yazıyorum :) Yeni ipler olunca hızımı alamadım ve erken erken örüverdim.
Şöyle hepsini bir dökmek istedim ama fotoğraflamak pek mümkün olmadı. Rengarenk motiflerle manzara çok güzel.
Pamuklu ipler derken ilk defa internet üzerinden ip siparişi verdim. Genellikle görür dokunur öyle alırım ama bu defa içeriklere bakıp birkaç tane farklı ip denemek istedim. La mia baby kotton (100 gr) gramajı açısından daha avantajlı yalnız %100 pamuk değil, (%50 pamuk-%50 akrilik) ama incelik ve doku olarak beğendim. La mia Cottony de (%100 pamuk) incelik ve doku olarak güzel, Loren natural cotton bana biraz kalın geldi, (%85 pamuk-%15 akrilik)  normalde ipler katlarına ayrışmıyor örerken ama bu iple biraz bu sorunu yaşadım.  Birde yumuşak kağıt ipim var, onun örmesi de diğer kağıt ipler gibi bilek zorlayıcı değil, sadece biraz daha kalın. Kartopu Amigurumi ipleri ise sanırım en favorim.
Sıcaklara rağmen örmeye devam...

10 yorum:

  1. Tam da koton ipler aklıma düşmüşken ne güzel bilgiler geldi böyle. Teşekkürler Derya. Çok işime yarayacak. İnternetten alışveriş her yönden avantajlı geliyor bana.
    İpler, yeni motifler ve de lavantalar harika!

    YanıtlaSil
  2. zeugma; Rica ederim yardımcı olabilirse ne mutlu bana :) bu arada kartopu amigurumi favorim demiştim o da yarı yarıya pamuklu ama dokusunda akriliği hiç hissetmiyorsunuz bunu da eklemiş olayım, sevgiler... :)

    YanıtlaSil
  3. 200 günün sonuna yaklaştığınıza inanamıyorum, günler ne çabuk geçiyor Derya.
    Koton ipleri çok seviyorum ama ayrışan tipte olanlarının örmesi gerçekten zor oluyor.

    Uzun süreden beri okuyamıyordum sizleri, yeniden kavuştum güzelliklerinize ya çok mutuluyum bugün :)

    Öptüm kocamanından ♥

    YanıtlaSil
  4. Şebnemcim geldik vallahi bana da ilk başladığımda nasıl biter ki? diye düşündürmüştü sayılı gün hakikatten çabuk geçiyormuş :) ne güzel şükür kavuşturana o zaman biraz intagramda engelliyor ordan burdan derken hepsini takipte kalmak zor oluyor, bende öperim sevgilerlee... ;)

    YanıtlaSil
  5. Bittiği gün motiflerin yanına oturup bir toplu fotoğraf lazım :) Hakettik biz de onlarda...
    Öpüyorum sevgilerimle Derya'cım

    YanıtlaSil
  6. Ezgicim çok iyi bir fikir kesinlikle çektireceğim motiflerim ve ben :)
    öperim bende ;)

    YanıtlaSil
  7. Ama nasıl birleşecek ki onlar yaaa...

    YanıtlaSil
  8. Nihancım herbirinin çevresi birleşecek renk iple birer sıra örülerek tek tek ve sabırla :)

    YanıtlaSil
  9. Bilgi için teşekkürler.. acaba yazlık hafif kısa bir hırka için kartopu amurigami uygun olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Kartopu amigurumi pamk ağırlıklıydı yanılmıyorsam olabilir tabi, sadece 50 gr çok ekle olur düğüm olur gibi geldi. Alize Cotton Gold ve Nako Pırlanta'yı da bir incelemenizi öneririm, bende yazlık bluz ve hırka örmüştüm onlardan. bluz burada;
      https://derya-kuzusu.blogspot.com/2019/02/28-subat-2019.html
      hırka;
      https://derya-kuzusu.blogspot.com/2012/05/hrka-modeli.html

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...