20 Temmuz 2018

Bugün 180. motifteyiz. Kaldı 20 motifimiz. Sanki iş sadece farklı motifler örmekmiş gibi birleştirme adına hala tık yok bende. İp konusunda artık eskiden kullandığım bebe yünleri ve akrilikleri terk ettim denilebilir. Ara sıra birer ikişer sıra geçtim ama diğer cotton ipleri daha çok sevdim. Birleştirmeyi de onlarla yapmak istiyorum. Rengine ise hala karar veremedim. 
Yaz ve sıcak bunun dışında kayda değer bir post konum olursa önce, olmazsa on gün sonra 190. motifte görüşmek üzere, mutlu kalın.... :)

4 yorum:

  1. Hepsi birbirinden renkli ve şahane :)
    Pamuk ip bir başka oluyor gerçekten de.. Azıcık pahalı ama olsun :)
    Sevgilerimle Derya'cım

    YanıtlaSil
  2. Bilseydim ben de en baştan hepsini koton ipten örerdim. Benimkiler de akrilik galiba. Acemilik kötü şey. Onca emek sonrası kaliteli ve de dayanıklı bir şey olurdu hiç değilse:)
    Sonuç nasıl olacak merakla bekliyorum Derya. Belki ben de esinlenirim birleştirmenizden. Eh artık bittiği zaman Bayan Picasso unvanını da hak edeceksiniz bence:)
    Kolaylıklar, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim Ezgicim, öyle gerçektende ama iyi olunca ederi de ona göre oluyor, sevgiler bendendeee ;)

    YanıtlaSil
  4. zeugma; Ördüklerinizde ipin akrilik oluşuna hiç takılmayın, sorun yok, önceden hep onlarla ördük gayet sağlam ve sıcacıklar, bu işimde benim ki de karışık, biraz akrilik biraz pamuk, akrilik dediğimiz o ipler de gayet sağlam duruşları da iyi, benim ördüğüm hiçbir battaniye çok tüylenip de beni rahatsız etmedi, hepsini yıllardır kullanıyorum o yüzden üzülmeyin hiç :)
    birleştirmeye başlayınca hemen paylaşımlarımı yapacağım, çok teşekkürler ünvanım için :) inşallah hakederim, çok teşekkürler sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...