24 Ocak 2018

Sevgili Ezgi'nin başlatmış olduğu "200 days granny square" etkinliğini duyar duymaz katılmalıyım dedim. İstikrarsız fazlaca keyfi giden hatta bazen gitmeyen sürekli bir arama içinde kaldığım elişi konusunda kesinlikle beni disipline edecek bir hedef verecek ve elbette hoş bir etkinliğin parçası olmak kesinlikle bana iyi gelecekti. O yüzden başlangıcı yaptım.
 200 granny days square 1.gün motifim kırmızı-krem
 Bugünkü yani 2.gün motifim mavi.
Başlayan herkese kolay gelsin, farklı modeller araştırıyorum ortaya çıkacak işi de çok merak ediyorum.. 

13 yorum:

  1. Kaç yıldır motif biriktirerek battaniye ya da yatak örtüsü örme hayalim var. Bayılıyorum çünkü. Günlük limit ve istikrar şart. Bir de malzeme hazırda olmalı.
    Okuduklarım kesinlikle motive etti beni. Kolay gelsin:)


    YanıtlaSil
  2. Bayıldım, harika olacak bu proje hissediyorum :) Birinci motif hele muhteşemmiş. Ellerine sağlık Derya'cım

    YanıtlaSil
  3. It will be such a lovely and colorful blanket when it's all done.

    YanıtlaSil
  4. Hepinizde ortaya şahane bir şey çıkacak eminim. Zıtlıklar şahane gözükecek ♥
    Bu çelınc tam senlik olmuş bence ;)

    YanıtlaSil
  5. Zeugma; Haydi sizi de katalım aramıza o zaman, günde bir motif şahane zorlamıyor insanı, hayalinizdeki battaniyeyi yapalım beraberce :)

    YanıtlaSil
  6. Ezgicim çok teşekkür ederim, bencede harika olacak, fikrine sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Thank you, dear Tammy, wondering the end of the blanket and I look forward to it

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Şebnemcim bencede neler neler çıkacak ortaya hevesliyim :)

    YanıtlaSil
  9. Sizde bayağı motif alternatifi var. Ne güzel faydalanacağız demektir. Kolay gelsin. İnşaallah her biten motif güzel bir anıyı hatırlatır. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. dilekçe işler; İnternetten farklı farklı motifler buluyorum, bu proje sayesinde farklı modeller denemiş olacağız, tabiki birbirimizin örneklerinden yararlanırız çok iyi olur, çok teşekkür ederim, motiflerin herbirinin bir anısı olacak çok güzel işler çıksın inşallah ortaya, sevgilerimle.. :)

    YanıtlaSil
  11. Yorum formu değişmiş mi yoksa telefondan yazdığım için mi böyle oluyor bilemedim. Bir de, yanıtla formu çıkmıyor...

    YanıtlaSil
  12. Ah ne güzel olur! Yeterli yünüm yok şu an sevgili Derya. En kısa zamanda renk renk 15-20 yumak almalıyım ki zorunlu istikrar devreye girsin;)
    Hadi bakalım, inşallah:)

    YanıtlaSil
  13. Zeugma; Yorum formunda değişiklik yapmadım muhtemelen telefondan giriş nedeniyle olabilir.
    Olsun geç olsun güç olmasın her zaman örülebilir :) sevgiler...

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...