25 Ocak 2018

3. gün motifi ile merhaba. Farklı motif arayışları ile başlıyorum örgü işlerime. Bugün blog ve blog dünyası derken ilk paylaşımlarıma göz attım, 2008 yılından beri blog yazıyorum, ara sıra kısa fireler vermiş olsam da epey uzun bir süre. Dinozor blogger olmuşum ben.
Evde biraz değişiklik isteyip başıma çok işler açtım. Bu esnada ne kadar biriktirmesem, kalabalık sevmesemde bir dünya döküntüm olduğunu farkettim. İçinden çıkamayacağımı bildiğim hiç bir yere el atmadım, eşyalar yerlerinden oynadı, ortalık epey bir karıştı ama galiba huzurlu ve keyifli zamanlar geçirebileceğimiz yerler oluşturduk gibi :)

8 yorum:

  1. Dinozor kardeş merhaba :))) Deryacım harika bir motif olmuş, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. nice keyifli bloglamalar Deryacım...

    YanıtlaSil
  3. I've been blogging since 2009. Hard to believe, as before that, I didn't even know what blogs were. My cousin is the one who basically forced me to start my blog. Who knew I'd still be doing it 9 years later. :) Always lovely to see your beautiful handiwork.

    YanıtlaSil
  4. Dinazordan da merhaba :)) Teşekkürler Nihancım..

    YanıtlaSil
  5. Hep birlikte Ruşencim çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Hi Tammy, we started at the same time I was a little kid and I was finding a job trying to be able to cope with being at home I found it good that I found it nice to meet in the sharing .. :)

    YanıtlaSil
  7. vay be o kadar olmuş mu?
    Sen hep ya, biz de keyifle okuyup yaptıklarına iç geçirelim ♥

    YanıtlaSil
  8. Olmuş valla Şebnemcim beni de şaşırttı, teşekkür ederim sizlerle olan güzel diyaloglarımız yüzyüze tanışmamış olsak da beslediğimiz sevgi ve ilgimiz oldukça bırakmak zor zaten, iyi ki varsınız.. :)

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...