2 Nisan 2013

Genel depresif haller var herkesin üzerinde. Mevsim geçişi mi bahar yorgunluğu mu ne derseniz artık. İnsanın kendinden bile sıkıldığı zamanlar. Bu durumlarda canım sadece uzun uzun yürüyüşler çekiyor, yapamıyorum o ayrı. Ha birde biraz deli arkadaşlara ihtiyaç var, bakış açımıza olumlu katkıları sebebiyle :)
Elimde harika malzemeler var bazen aralarına karışıp sadece birşeyler düşünüyorum. Çok güzel projelerde değerlendirmek istediğim için kıyamadan bakıp bakıp sonra derleyip toplayıp kaldırıyorum yerlerine. Aslında sadece bakıp karıştırmak bile mutlu ediyor insanı.
Örgülere stop dedim. Günlerdir onlar bana ben onlara bakıyorum. Güzel güzel bakışıyoruz..
Son zamanlarda bendeki hit tık tık..

7 yorum:

  1. Ay ne güzel şeyler var gercekten elinizde, keske benim olsa o örgüler kagitlar:)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten harika malzemeler..güzel bir çalışma yapmanızı ve bizimle paylaşmanızı dilerim.sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. bakışılacak kadar güzeller aslında :) bende de var o depresif hallerden bahar çarptı sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. Çok şirin görünüyorlar.Hakkaten bazen bakmak bile mutlu eder insanı :)

    YanıtlaSil
  5. swevgili Derya güzel motifleri tek tek resimleyebilirmisiniz örneklerini çıkarmak iastiyorum .Selamlar.İnci abla.

    YanıtlaSil
  6. Deryacım yaaa ne güzel cicilerin var senin öyle o kağıtlar bantlar minik not kağıtları ahh ahh içim gitti valla ne kadar da güzeller yaaa nereden de buluyorsun bunları ahh biraz ipucu istiyorum ben de almak istiyorum o harika şeylerden:):)öptüm kocaman

    YanıtlaSil
  7. oğuz çakır; Örgüyü bilemem ama kağıtlarım çok kıymetli :)

    mysweetdiary; inşallah iyi birşeyler çıkarırım :)

    Nihancım bahar gelse de suç gelmesede ne olacak bizim bu halimiz :)

    mavi masal ;Evet kesinlikle :)

    İnci abla; Yaparım tabi en kısa sürede.


    Tuğbacım bir arkadaşım yolladı sağolsun bir kaç post aşağıda acayip mutlu oldum öyleki kıyamıyor sadece bakıp dokunup kaldırıyorum yerine :) öperim bende..

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...