7 Haziran 2012

Güvenpark dinazorların işgali altında. Parkın her tarafında çeşit çeşit dinazorlar var. Çocukların ilgisi büyük, Çınar da sonrasında yapacağı birşey için gereken ilgiyi fazla veremesede o da ilgilendi. Diline bakarken uzanan koluna dişleri battı neden gerçek dinazor dişi gibi yapılmış diyerek sinirlendi, zoraki birkaç poz verdi.
Hobi dükkanları dolup taşıyor ne zaman uğrasam dopdolu ve her gittiğim de yeni birşeyler görüyorum. Bu tarz işlerin ucu bucağı yok gerçekten. Benim gönlümü çalan birşeyler de mutlaka çıkıyor karşıma.
Bizimle bu kitap arasında bir yakınlık bir özdeşlik hissediyorum nedense :) şu ara pek kitap alışverişi yapmadık kuzuya, kendi gözüme kestirdiklerim dışında tavsiyelere daha çok kulak veriyorum.

1 yorum:

  1. dinazorlara bayıldım zaten çok da severim.... hatta küçükken dinazorlara ve Julne Verne duyduğum hayranlık yüzünden jeolog oldum ve çok mutluyum :))) belki kuzuya Julne Verne' nin kitaplarını alabilirsiniz hayal gücü daha da gelişir....

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...