6 Haziran 2012

Etamin yastığa kumaş arayışındayken gazete baskılı bu kumaşı buldum çok hoşuma gitti. Ev çanta ve yastıktan geçilmezken hala güzel kumaşlara denk gelmek bana engel olamıyor hiç. Uygun olduğunu düşündüğüm pembe kazayağı baskılı kumaşla yastığımı tamamlamaya karar verdim. Biraz da dikişe el atacağım, CK dergisinin çantasını yine bir bilenle yapmalıyım diyerek bekletiyorum. Ben hep kafama göre doğaçlama yaptığım için, hazır kalıba göre dikişler bana göre değil, takılıp kalıyorum.
Kuzunun evdeki günleri başladığı için artık ikimizin beraber yapacağı aktiviteler de yapıyoruz. Okula başlamasıyla hepsi rafa kalkan malzeme ve projeler yeniden ortaya çıktı. Dün ellerini çizdik, kestik yapıştırdık. Kurs arayışındayız yüzme, jimnastik. Günlerini yapacağı aktivite ve yeni tanışacağı yaşıtlarıyla daha kaliteli geçirmesi için iyi bir yer bulmayı çok istiyorum.

9 yorum:

  1. evde birlikte birşeyler yapabilmek çok güzel ama artık zaman bulamıyorum ben. neredeyse bir puzzle bile yapamıyoruz doğru düzgün. kreşte yapıyorlar nasılsa rahatlığı var. bir de evde birlikte güzel oynuyorlar çok şükür :) ama eskiden çok sık yapardık biraz tembelleştim sanırım...

    YanıtlaSil
  2. Gazete baskılı kumaş çok hoş. Güle güle değerlendir:)

    YanıtlaSil
  3. Nihancım yapmasına yapıyoruz ama inanırmısın çoğu kavga, tartışma ve sinir krizleriyle bitiyor. Beraber bişeyler yapalım sıkılıyor ilgilenmiyorum düşünceleriyle belki de sırf vicdanımı rahatlatmak için girişiyorum yoksa hiç bulaşmaya niyetim yok, okul sezonu bitti bizim için geliyor eziyet günleri.

    YanıtlaSil
  4. Eller çok hoşuma gitti. Kuzeyle denedim bir kaç kez ama olmadı, daha küçük sanırım. istemedi.

    YanıtlaSil
  5. Kumaşınızın baskısı benimde çok hoşuma gitti.Ben Çanakkalede bu tür kumaşlar bulamıyırum ne yazık:((

    YanıtlaSil
  6. Kumaşların çok hoş canım merakla bekliyorum elinden çıkacak güzellikleri..Bizde kızım için kurs arayışına girdik hayırlısı bakalım..yaz döneminde evde çocuklar daha bi sıkılıyorlar hep hırçın oluyorlar Allah yardımcımız olsun..

    YanıtlaSil
  7. Derya`cım eller çok hoş olmuş. Ellerden hayvanlar da yapılıyor biliyorsundur kesin.
    Benimkiler de cumadan sonra evdeler ama hiç boş durmayız. Yaparız mutlaka bir şeyler:)

    YanıtlaSil
  8. kitana; Teşekkür ederim :)

    alişnur; Bizde bir süre sonra sıkılıyoruz aslında ben tamamlıyorum genelde kalanı :)

    canan beycan; Çok beğendiyseniz alıp gönderebilirim sizin için. Mailimden ulaşabilirsiniz bana.

    marifetane; Aminnn, buluruz inşallah.

    semi; Siz bu konularda daha aktifsiniz bize de fikir verir yaptıklarınız merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  9. çok şirin olmuş faaliyetiniz ellerinize sağlık.yaz tatilim olmayacak artık kızım için üzülüyorum aslında.planların ani işe başlama nedeniyle askıya alındı şimdilik.kuzucukla tadını çıkarın yaz aylarının.kumaşlar bana da göz kırptı.hadi hayırlısı bakalım sevgiler

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...