Mim

Sevgili Hülya hanım bir mim göndermiş teşekkür ediyor ve cevaplıyorum..

1- Sence çok anlamlı bir söz... " Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin karşındakinin anladığı kadardır" Bloğumda da çerçeveletip başköşeye astığım mevlananın bir sözü.

2- Makyajında olmazsa olmazın... Allığım.

3- Uyguladığın güzellik tüyosu nedir... Hiçbirşeye vaktim yok veya canım istemiyorsa sadece allık, insanı gayet sağlıklı, capcanlı gösteriyor bence.

4- En sevdiğin çiçek... Aslında seçmek zor, şu ara nergis.

5- Nefret ettiğin bir şey... Sahte ve yapmacık tavırlar, nankörler.

6- En çok sevdiğin iltifat... Aslında çok iltifat almayı sevmem, genelde de çok pratiksin, çok hamaratsın gibi sözler duyarım.

7- Favori kitabın... Aşk

8- Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü... Eşim benzerim yok :)

9-Herkesin sevdiği ama senin sevmediğin bir ürün... Düşük bel pantolon, ?

10- Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürün... Kozmetiklerle aramız açılalı çok oluyor dipsiz kuyu bu konu bazen hiç bulaşmak istemiyor, basit şeylerle yaşayıp gidiyorum :) ama güzel birkaç parfüm almak isterdim.

Bende paslıyorum cevaplamak isterlerse, anne kaleminden, semi'nin mutlu elleri, Ecehan ve balkavanozum'a yolluyorum..

4 yorum:

  1. bu mim olayı hoşuma gitti bu sayede blog arkadaşlarımızı daha iyi tanıyoruz ;)teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. allah ne zamandır mimlenmemiştim :) deryacım en kısa zamandaa :)))

    YanıtlaSil
  3. Yakaladım hemencecik cevapladım teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  4. Zevkle okudum Derya`cım.
    Umarım ben de keyifle cevaplarım, en azından cevaplamaya çalışırım:)Teşekkürler, beni düşündüğünüz için.

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...