4 Ekim 2022

Zaman şu ara çok hızlı geçiyor gibi geliyor. Belki sebebi ev işleriyle olan barışıklığımızdır. Bir de araya bir takım elişi uğraşılar girince zaman yetmiyor. Balkon Ekim'in de gelişiyle biraz daha serinlediği için kitap sezonumu da açtım. Proust'a kaldığım yerden devam..
Bir süredir denenecekler dosyasında kayıtlı bu telefon çantasını ördüm dün sabah. Aynı gün de hemen kullandım. Epey işlevsel geldi, severek kullanacağım gibi görünüyor.
Bohemian motiflerle bir başlangıç yaptım, yarın öbür gün bir yastık olup çıkıverir ortaya büyük ihtimal.
Şu dönem yazlık sebzelere yeterince doymuş ama kışlıklara başlamak içinde çok hazır hissetmiyorum. Lahana, pırasa, karnıbahar tezgahlarda ama biraz daha beklesin tüm kış onlarlayız zaten. Biraz kısıtlı bir dönem bende Yağmur'un kulaklarını çınlatıyorum bu mercimek salatasını yaptkça. Onda yemiş çok sevmiştim şu ara çok kurtarıcı bir seçenek. İyi haftalar...

16 yorum:

  1. :) Aaaa neymiş ki bu salata? Senin bu Proust okuyuşunu kıskanıyorum. Ben ne zaman okuyacağım acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu salata yeşil mercimek salatası. Yok öyle çok kıskanılacak bir durumum yok öncelikle çok istikrarlı bir okuyucu değilim, keşke daha sıkı okusam mesela ama yok, çok isteyince desem?

      Sil
  2. Salataları çok seviyorum bende. Hele bu ne kadar besleyici. Afiyet olsun tüm yiyenlere. Örgü mevsimini ben de açtım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Buketcim bende çeşit çeşit olsun başka birşey aramam. Teşekkür ederim. Sevindim ne güzellikler öreceksin bakalım :)

      Sil
  3. çanta nasıl tatlış. eline sağlık. bu ara hayat gerçekten hızlı geçiyor. 3. nöbetimi de tuttum yurtta. yeni okulun aksiyonu bayağ çok. bakalım neler çıkacak ortaya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Zeynepcim, inanmayacaksın ama kullandım da :) zaman öyle gerçekten iyi kullanmak lazım, paylaşımlarını merakla bekliyorum o halde

      Sil
  4. Hiç beceremedim Proust okumayı, neden bilmiyorum. Dingin ve barışık hallarinin devamını diliyorum. Çok güzel yaptıkların, her zamanki gibi. Çok öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok başarılı değilim ama sevdim ben kendisini sadece öyle yoğunlaşıp sadece onu yapamıyorum illaki örgü kaçamakları olacak bi işe başlayınca da bırakamıyorum derken kitap hep ikinci planda bende üzülerek :/ çok teşekkür ederim ececim öpüyorum bende ;)

      Sil
  5. telefon çantası çok pratik bir detay bence :)
    kitap okuma sezonuna ben de başladım, bakalım nasıl eski hızıma kavuşacağım :)
    aynı salatanın nohut versiyonunu yapıyorum, o da şahane oluyor. Denemediysen onu da bir ara dene bence :)
    Öpüyorum seni ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Şebnemcim bende sevdim mevsim kaçsa da yazın epey kullanışlı olacak malum telefonsuz çıkamıyoruz, maşallah sen iyi okuyorsun yakalarsın belki geçersin bile eski hızını, oo nohutlu denemek lazım yemeklerinden sıkıldık farklı hallleri yi geliyor, çok öperim bende ;)

      Sil
  6. Hi,

    Nice blog. I am new. Do you want to follow each other?

    https://fashionandwishlist.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Telefonluk muhteşem olmuş. Salata da neler mevcut desem? bir tarif alabilirim diyetteyken...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. cevap epey geç oldu kusura bakma lütfen, salata da haşlanmış mercimek, dereotu maydonoz, köz kırmızı biber, haşlanmış mısır, baharatlar damak tadına göre ne istersen yeşillik de öyle, bol limon zeytinyağı bu kadar :)

      Sil
  8. Hem otantik hem modern tasarımlar bir arada Deryacım harikasın, bu blogda evimde gibiyim ♥

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...