17 Ekim 2022

Ekim de geldi, benim ayım sevinsem mi üzülsem mi bilmiyorum belli bir yaştan sonra iple çektiğiniz gün olmuyor doğum günleri, yani en azından benim için öyle artık. Bir yaş daha yaşlanmaya şunun şurasında ne kaldı :/
Boş durmamak adına başlayıp şimdilik devam eden, e bu kadar olmuş devamı mutlaka gelir dediğim battaniye işim.

İlk defa dersem belki yanlış olur ikinci defa balkabağını tatlısı dışında bir çeşit yapmaktan ve bu yeni tadla tanışmaktan gayet mutluyum. Tarif Refika'nın Mutfağından "balkabağı mezesi" derseniz kısa bir anlatımlı videoya ulaşabilirsiniz. Yeni bir şeyler deneme ihtiyacı ve sonuçlar güzel olunca çok motive edici oluyor.
Kendimce bir püf nokta; kabağın sert kısımları değil daha çok üst kısımları kullanılırsa hepsi aynı yumuşaklıkta olacak gibi.

Boncuk çiçeğinde bir takım çiçeklenme halleri var kışa girerken. Şaşkınım bakalım ne olacak.

10 yorum:

  1. Sevdiklerin ile birlikte sağlıkla mutlulukla nice yıllara...

    YanıtlaSil
  2. Benimde bu hafta kalp kalbe çiçeğim çiçeklendi ya çok güzel. :) Birşey sormak istiyorum bu boncuk çiçeği dediğin benim aldığım tesbih çiçeğine benziyor ikisi aynı şey mi acaba. Benimki iç ortamda duruyor şimdilik de kış uykusuna yatarmış o sebepten kışın çok büyümez yaza doğru çok hızlı büyür dedi satan arkadaş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtemelen aynı şey :) bende geçen bu çiçekle ilgili ne sever nasıl bakılır da direk güneşe maruz kalmasın diyordu ben bütün yaz güneşin önünde tuttum zavallıyı neyse şimdi havalars erin ama seneye yaza daha iyi bir yer bulmalıyım :)

      Sil
  3. Ellerine sağlık. Bu yorum da gitmeyecek olsa da yine de yazayım dedim, giderse eğer, öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlar geliyor Ececim merak etme sen, bende öperim çok :)

      Sil
  4. DIE DECKE ist sehr schön geworden,,,,

    alles gute noch zum GEBURTSTAG,,,,

    WÜNSCHE noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hallo Birgit, schön dich kennenzulernen, ich habe deinen Blog auch verfolgt :)

      Sil
  5. Yaşlanmak değil ama tecrübe kazanmak olarak algılıyorum ben bu konuyu kafa daha rahat oluyor Deryacım. 😅 Bu ara şimdiden mutlu yıllar. İşlerin nefis, eline sağlık, afiyetler olsun ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Zeynepcim benimde azıcık bu taraftan bakmam lazım aslında rahatlamam için :) çok teşekkür ederim canım sevgilerimle... :)

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...