29 ağustos 2022

 

Parmağımdan ateli çıkardım çok şükür. Hala eskisi gibi değil biraz daha zaman gerekiyor sanırım neyse ki sol el. On güne yakın hiç birşey yapmamak/yapamamak tam bir işkenceydi o kadar sıkıldım ki, çıkar çıkmaz denemek istediğim şeyleri denedim. Atelle motifi tutabilsem öyle bile örebilirdim. İnsan garip herşeyin sorumlusu ruh hali bence, bazen elinize tığı ipi almak bile istemezken bazen de bu kadar örme aşkıyla dolup taşabiliyorsunuz.

Sevgili Zeynep'in bloğunda görüp heveslendiğim çantayı hemen denedim. Bu defa %100 pamuklu iplerle ördüm kalınlığından dolayı önceden pek ısınamamıştım pamuklulara ama ince/orta/kalın meğer ne çok çeşidi varmış tığıma göre olanıyla gayet güzel ördüm. Farklı dokuda ve görünümde oluyor beğendim.


İyi haftalar...

12 yorum:

  1. Selam geçmiş olsun. Elinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, benden de sevgiler... :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuşlar, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Ay bu yeni modeller çok tatlış, önce bel çantası sandım ama yandan asıldığını görünce bayıldım.
    Parmak için de gelmişler geçmişler olsun, en kısa sürede eski performansına döner umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) inşallah çok sağol ..

      Sil
  4. Geçmiş olsun yeniden canım. Çantalar muhteşem olmuş. Bu motifi deneyesim var ama üretkenlik bu ara benden uzak bir yerlerde tembellik online 😅😅 sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Zeynepcim, sen şu ara dinlenmedesin sonrasında görürüz neler neler yaparsın :)

      Sil
  5. ellerine kollarına sağlık, çok geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  6. geçmişler olsun...ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...