23 Ağustos 2022

Sağlıksız diyerek sık tüketmediğim kek, kurabiye ve börekler bazen öyle bir istekle geliyor ki çare kalkıp bir şey yapmak veya azıcık alıp tüketmek oluyor. Burada adeta bir kurabiye ilhamı geldi desem yanlış olmaz biraz tereyağı ve şekerin başaramadığı hayal yok gibi. Vişne ve limon kabuklu. Tamamen elimdeki miktarlara göre şekillenmiş karabuğdaylı vişneli kurabiye.
Mutlaka yapmalısınız diyemiycem ama benim ki bu defa güzel tuttu, hayalimdeki gibi oldu çabucak da bitti.
Bu motiflerden denemek istediğim bir çanta daha vardı ama araya mecburi bir istirahat girdi.
Yürüyüş güzergahım üstünde ki pisilerden, bazıları öyle cana yakın oluyor ki uzaktan sevmene razı olmuyorlar gelip sokuluyorlar yanınıza. Bu uzaktan sev diyen.
Gün güzelleştiren dostlar eksik olmasınlar hiç... Çok mutlu oldum çok...
Merakla beklediğim kitabın çıktığını duyunca hemen edindim. Çabucak da okudum. Yine harika satırlar dile getirilmesi zor duyguların satırlara dökülmüş halleri çok beğendim hatta tadı damağımda kaldı.
Zorunlu istirahatte son üç gün. Takvime her gün çizik atıyorum. Siz siz olun başparmağınıza fazla yüklenmeyin.

10 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun, şifadiliyorum size. Çantadan bende denemek istiyorum bakalım artık kışa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Örmesi çok keyifli mutlaka deneyin :)

      Sil
  2. çok sevimli fotoğraflarr! ve parmağınıza üzüldüm, geçmişler olsunn!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm, sağolun çok ciddi değil şükür ufak bişey :)

      Sil
  3. çok geçmiş olsun Deryacığım. elleri kolları çok yoruyoruz gerçekten ama yaptığımız her şey artık bir yaşam biçimine dönüşmüş durumda değişmek zor gibi. karabuğdaya alışamadım gitti. o motifler çok popüler bu ara. benimde hayallerimi süslüyor bu ara. ama hobisiz günlerdeyim bu ara. :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Zeynepcim, Karabuğdayla ilgili önceleri bende de vardı yok sevmedim demiştim ama zorunlu olarak maruz kalınca alıştım özellikle çiğ olanı un olarak kokusu az bilgin olsun, aynen viral motifmiş bende katıldım örmesi çok keyifli ama, biraz ara vermek lazım sürekli üretemiyor insan, benden de sevgilerle...

      Sil
  4. Offf çok geçmiş olsun ya, ne oldu parmağına???

    Senden gördüm bugün ne yapsam derken kurabiyede karar kıldım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim öyle mühim birşey yok sarılı bandajlı ciddi göürünüyor ama incitmişim kendisini :) hadi bakalım afiyet olsun o zaman..

      Sil
  5. Aa ne oldu öyle parmağa? Sinir sıkışması mı oldu, bizim komşu da sağ elinden ameliyat oldu , o da çok çalışkan devamlı birşeylerle uğraşan bir adam. Fazla kullanma demiş doktor ama sağ el olunca kullanmamakta imkansız. Çok geçmiş olsun canım Allah şifa versin. Dinlendir iyice elini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İncitmişim Buketcim ciddi bişey değil şükür, eskiden geçerdi bu tarz şeyler yaşla beraber kendimizi tamir edemez olduk sanırım :/ çok teşekkür ederim :)

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...