5 Kasım 2021

Hala alışmaya çalışıyorum. Oldukça sakin ve dümdüz bir mahalleden geldim. Yokuşlara alışkın olmadığımdan değil ama biraz zorluyor beni. Yürüyüşe çıkınca yokuş aşağı iniş en sevdiğim çıkışlar kabusum oldu burda. Eve de nispeten alıştım.
Bir kaç atkı fikri hem tığ hem şiş el işine dalmama sebep oldu. Öyle dümdüz düzgün bir şeye elim gitmedi yine, her telden her renkten bir şeyler yapmak istiyorum. Alttakinden daha önce de örmüştüm.
Takmasından çok üretme aşaması mutlu ediyor beni onu farkettim.
Meşguliyet mi lazım? o zaman bir de açık tonlulardan örelim dedim.
Unsuz şekersiz denemelerde bir yenisi. Hamur sadece tahin yumurta ve elma özünden oluşuyor. Sonuç mu bakmayın böyle sönük durduklarına bildiğiniz browni oldular. Tarif instagramda sihirlibaharatlar hesabından. Unsuz pofidik kek.

Mutlu sağlıklı haftasonları dilerim..

20 yorum:

  1. Herşeyin hayırlısı, zamanla alışılıyor herşeye. Renkleriyle, sağlıklı tadıyla keyifli bir yazı olmuş <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle herşeye alışıyor insan, çok teşekkürler...

      Sil
  2. Üff örgüler ne güzel, şöyle iyice soğuklar gelse de yarım kalan örgüler sepetimi ortaya çıkarsam. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, merak ettim o sepeti hemde çok :)

      Sil
  3. vay unsuz browni bu kaçmaz valla denemeliyim ellerinize sağlık afiyetler olsun kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsiniz, çok teşekkür ederim benden de sevgilerle... :)

      Sil
  4. Her renk, çok renk, sürekli değişen renk gerçekten çok ferahlatıcı el işi yaparken de. Harika olacaklarına eminim. Sayfanda rengarenk ipler görmek beni her zaman çok mutlu etti zaten <3 Sevgiyle sarılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ececim sevindim, öperim çok ;)

      Sil
  5. O kadar yeteneklisin ki atkılara bayıldımmmmm

    YanıtlaSil
  6. O atkı ve jean mont müthiş bir uyum yakalamış. Çok tarz. Emeğinize sağlık.
    Yuvarlak yastıktan örmek için 4-5 tane yumak aldım, pastel renklerden. Bakalım ne zaman örerim. Niyetine girmek yolun yarısına gelmekmiş ne de olsa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) yastık çok çabuk ilerleyen bir model bir başlasanız ertesi güne bitecek türden, merak ediyorum renkleri şimdiden kolay gelsin, kesinlikle yolun yarısı bitti zaten :)

      Sil
  7. hımm şu hamuru öğreneyim, saol :)

    YanıtlaSil
  8. Ev değiştirdiğini kaçırmışım, güzel günlerde otur Deryacım.
    Yokuşlar hep benim de korkulu rüyamdır ama helledersin sen ;)
    Yine şahane şeyler yapıyorsun, ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef Şebnemcim malesef diyorum değişiklik çok zor geldi bana alışkanlıklarımdan kolay kopamıyormuşum meğer :/ epey bir spor yaptırıyor bize kötü değil ama çok yorucu :) çok teşekkür ederim sevgilerimle... :)

      Sil
  9. Selam bir sonraki yazınızda Dikmen sincap geçince bu yazıyı okudum. Dikmen ya da sanki yakına gelmişsiniz gibi algıladım. Yokuşlar vb. Ben de Sokullu'da oturuyorum. Belki bir gün tanışırız. Vadi'de buluşuruz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba evet sanırım yakınlardayım Aziziye Mahallesindeyim bende, tabi belki bir gün, ne hoş olur, sevgiler benden de... :)

      Sil
    2. Selam siz galiba ayrancı tarafındasınız. Ben Sokullu Nimet caddesi tarafındayım. Sevgiler

      Sil
    3. Merhaba evet Ayrancı, adını çok duydum ama hiç bilmiyorum Sokullu tarafını :) bendende sevgiler...

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...