2 Kasım 2021


Strese iyi gelen şeylerden en az bir kaçını yapıyor olmak bile yetmeyebiliyor bazen. Ufaktan örgülere başladım çünkü yeni birşeyler denemek için ne gücüm var ne de isteğim var. Bildiklerimden yol alıyorum yine, ah bu kolaycılık diycem ama başka her şey zorsa bazen kolayına kaçmak en doğrusu diilmidir?
Gitti gidiyor diyerek gözüne bakarken ufak uzanışlar, hayata tutunuşlar var benim bezelye çiçeğimde.
Ağacı niye yok ettim ki hayıflanmaları içindeyim.
Yeni okumalar var bekleyen, hergün bugün başlayayım diyorum güneş göz kırpıyor hoop ben yürüyüşe çıkıyorum. Dışarı atasım var sürekli kendimi. Sabah o kendi saatim geçti mi yemek-ev işi vs döngüsü başlıyor ve çıkamıyorsun. Mutfaktan bekleniyorum zaten şimdi :/

6 yorum:

  1. Hep bir telaşe, hep bir yetişememe halleri...
    Ben bu aralar saldım gitti sanırım her şeyi, toparlanmaya çalışıyorum şimdi.
    O minnoşdan geçen ben de aldım, benimki de tutunmaya çalışıyor.

    Öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk geldiğimiz çağ diyeceğiz sanırım. Yetişememe halleri çok malesef, inşallah tutar sarkacağı ortamları seviyor diye sarkaç yapmıştım fena da olmamıştı aklında olsun :) sevgilerimle..

      Sil
  2. Kolayıma kaçmak demeyelim de "yavaşlamak" belki... Her şey baş döndürücü ilerliyor yada geriliyor ve bir an o çarktan sıyrılmak rahatlamak istiyorsun gibi ve çok gerekli, tebrik ediyorum seni bunu başardığın için, bırak adı neyse o olsun ;))
    Oturulacak çok gün olur, sen gezmelerine devam et, ah ne güzel <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Ececim yumuşacık bir yüreğe bastırılıp kucaklanıp sarmalandım yine sen tarafından :) Aynen yürümeye devam.. Sevgilerimle..

      Sil
  3. Kolayına kaçmak en doğrusu değil bende. Tam tersi, pandemi var diye hiç denemediklerime el atıyorum ki aklım tamamen yaptığım işte olsun. İyi geldiğini test ettim çünkü. Erkenden yürüyüşe çıkıyorsunuz ya, o en güzel zihin temizleme yolu:) Noel için Benjamin büyütmeye başlayın bence. Çabuk büyüyor ve o görevi yapıyor.

    Doğum günü kutlamamı buraya yazayım. Aynı hafta doğmuşuz demek ki ve aynı burçtanız:) En başta sağlıkla gelen, coronanın sona erdiği, mutlu, huzurlu nice yıllar diliyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Motivasyonunuz artarak çoğalsın inşallah, güzel bir tutum. Şu tespit çok önemli "neyin iyi geldiği" onu biliyorsak tamam zaten :) Sabah yürüyüşü gibisi yok, o sakinlik tenhalık ve temizlik hissi mis gibi. Şimdi benjamin çiçeğini okuyunca görevi nedir bilmiyordum şahane bir çiçekmiş en kısa zamanda bir tane edineceğim. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için o zaman Akrepsiniz, bende sizin yeni yaşınızı kutlarım sağlıklı mutlu sevdiklerinizle nice güzel yaşlara... :)

      Sil

Söz uçar, yazı kalır...