Arayı kapatmak lazım, bugün törenle bir kaç fotoğraf çektim uzun bir süreden sonra. Sevdiğim ve ilgi duyduğum şeylere hiç bu kadar ara vermemiştim. Darısı el işi şeylere olsun. Bugün hava güneşli, Ağustos güneşinden sonra Eylül terapi gibi, diğeri resmen kızartıyordu bizi. Bir de azıcık doğayla buluşabilsek ne şahane olacak. İki yılımız tatil açısından pas geçti, geçen yıl pandemi olayını çözememiş kımıldamaya korkmuştuk bu yıl da yavrumuzun geleceğini, eğitim planını yapmakla geçti.. O bir kaç günün değeri büyükmüş daha iyi anladık. Çok özledik seyahat etmeyi.

Zaman zaman coşan hamur işi atakları malesef durdurak bilmiyor. Seviyorum, çok azaltsam da ara ara hatırlatıyor kendini. Biraz daha sağlıklı olanlara yönelmeye, yeni tarifler denemeye devam. Bunları dün akşam üzeri yaptım. Karabuğdaylı kurabiye. İçinde  zararlı olan tek şey az miktarda ki rafine şeker, hala mutfak düzenini tam oturtamadığımdan malzeme eksikliği nedeniyle ama neyse ki çok az kullandım, yerine alternatif dut kurusunu rondoda çekip ekliyordum aynı şekilde hurmada olabilir. Denemek isterseniz tarif şöyle; 

Bloğumla iyi kötü buluştuk, ilk fotoğraflarımızı falan da çektik. Örgü ile ilgili buluşmayı da bu kare belki sağlar. Sarının tonu (Ezgiciğimin kulaklarını çınlatıyım) ve güzelliği bana otur bundan ör dedirten bir kare. Mutlu ve sağlıklı haftasonları dilerim... (Fotoğraf buradan

8 yorum:

  1. Kurabiye nefis ve sağlıklı afiyetle inşallah..kedicikler çok şirinmiş...eylül güneşine can kurban....sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, benden de sevgiler.. :)

      Sil
  2. ayy ben hamur işlerini çok seviyorum ve onlarsız mutlu olamam
    gibi geliyor. antideprasan alacağıma o olsun ama değil mi :)
    yarın pazar ve pazar keki yapmalıyım. uzun zamandır yapmamıştım bak,
    hem çok da yemiyorum sonuçta. en fazla 1 dilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum ama tüketirsem rahatsızlığını malesef hissediyorum. Pek çok kronik rahatsızlığa da sebep gösteren makaleler paylaşılıyor o yüzden biraz uzak durmaya çalışıyorum ama dediğin gibi az tüketmek de muhakkak faydalı bir şey :)

      Sil
  3. Derya'cım benimmmmm. Ben de ilk defa bugün blog sayfası açtım. Sanırım artık yazmak istiyorum ama ilk senin bloguna baktım aaaa bir baktım benim kulaklarım çınlamış.. Kalp kalbe karşıymış. Bence yakın zamanda bir buluşma ayarladık mı örgü için hevesleniriz ne dersin?
    Ben de öremiyorum şu sıra.. Hayat birden çok hızlı başladı. Buluştuğumuzda anlatırım bol bol. Kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgicimm ah bizim görüşmemiz bu sonbahara kaldı ne kadar zamandır görüşmeye buluşmaya çalıştık, ben sık sık çınlatıyorum kulaklarını, senden çok şey var evimde görüp görüp anıyorum seni, kesinlikle kalp kalbe karşı, senin örgü tutkun ve yeni fikirlerin bana mutlaka hem ilham hem heves olacaktır eminim, çok özledim seninle sohbet etmek görüşmek için sabırsızlanıyorum inan, yakın zamanda ayarlayalım, konuşacak şeyler çok birikti biliyorum ve heyecanla merakla bekliyorum sevgilerimle Ezgicim ;)

      Sil
  4. Kis geliyor, yapari, inşallah birlikte örgüler ksra verip ortak bir şeyler de òrebiliriz

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...