22 Nisan 2021


Belli bir rutin oturttum sanki. Uzun aralıklarla yazıyorum. Ama fotoğraf biriktirişim, bir şeyler üretirsem kayda geçirişim falan hepsi yerli yerinde şükür. Orda uzakta var bir bloğum düşündüğüm.

Bahar dallarıyla dolu parklar gezdim dışarı çıkış saatlerinde. Normal diye nitelendirdiğimiz bir hayatımız vardı ya eskiden, pandemiyle epey sekteye uğradı değişti yetmezmiş gibi doğa da bozulan dengesini bir şekilde bizimle paylaştı. Bir soğuk bir sıcak ama çiçekler neyse ki dirayetli.
Boş durmadım bloğum, bir şeyler içimden gelmese de kolumu kıpırdatmak istemesem de azıcık zorlayıverdim kendimi. Bir nebze öyle nefes aldım.
Mavi pötikare nedense çok sıcak geliyor şu ara gözüme. Belki de çok mutlu anılar içerdiği içindir. Böyle örtüsü olan bir masa, o masada ki keyifli saatler ve güzel bir arkadaş bence kesin bundan. Çoğu zaman eskiyi özlüyorum şu an çok normaldir belki bu his, bu pandemi belası başımızda henüz yokken, kuzu küçükken değiştirdiğim eski evler, eski mekanlar eski eşyalarım allahım kafayı yiyeceğim. Şu anda olmayayım da nerede olursam olayım gibi mi düşünüyorum ki, bende henüz kendimi çözmüş değilim ama feci bir özlem var içerde bir yerlerde onu biliyorum.
Ne çok çanta ördüm. Bir bu tarz örmemiştim sanırım hatırı kalmasın dedim onu da ördüm geçen gün.
En son bugün de yamalı bir yastık yapasım geldi bir kısım başlamış fakat devam ettirmemişim ne iyi oldu bugünde iki yüzü birleştiriverdim. Kısa ve öz oldu, uzun uzun uğraşmadım. İyi hissettiriyor cıvıl cıvıl... Sağlıklı kalın....

11 yorum:

  1. You are always making so many lovely things. I think I say that to you every time. :) Years ago I bought checkered fabric so I could stitch on it and I've yet to do it. Must find it wherever I stashed it and finally do something with it. I'm not consistent with anything these days. Blogging, crafting ... everything comes in spurts according to the mood of the day. Take care.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi Thank you very much, Tammy, it makes me happy that you like what I do. I'm looking forward to what you will do with your fabric. The pandemic made us like this, we are not long-termed and planned, let's be healthy and hope it will pass .. love

      Sil
  2. neyse ki parklarda nefes alabiliyoruz yaa :)

    YanıtlaSil
  3. bende baharı 12. sınıflar için okula giderken fark ettim. canlı dersler ev zamanımın çoğunu alıyor. hatta blog yazma hızımı ve isteğimi bile köreltti. ekrana alışık olduğumdan daha fazla muhatap olunca beni zorlamaya başladı.
    bu arada yastıkla ve çantaa haarikaa olmuş. ellerine sağlık
    eskiyi kim özlemedi ki :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pandeminin kötü etkileri :/ canlı ders olayı yüzyüzeden zor gerçekten ekran ışığı hakkında haklısın olumsuz etkilerini okumuştum. Çook teşekkür ederim, hepimiz özlemişiz demek ki ... :(

      Sil
  4. Pandemi etkisi farklı farklı oldu blog yazanlarda. Kimi benim gibi daha sık, kimi daha uzun aralıklarda. Kimi de tamamen bıraktı. Aşısı bulunmuş bir salgın. Geç olsun güç olmasın diyelim. Eski günler elbet geri gelecek.

    Fakat birikenlere bakmak çok keyifliydi. Bahar çiçeği fotoları harika. Çantayı çok beğendim. Bu tarz ben de düşüneyim bari. Kırkyama yastıklar pek şık. Güle güle kullanın her birini. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbet etkisi olacaktı değil mi? Sizdeki daha olumlu oldu bizler de severek ilgiyle okuduk :) Aşı mühim temini daha iyi düzenlenirse sanırım nefes alabileceğiz ya kayıplar çok fena önüne geçilebilir umarım :( Çok teşekkür ederim aslında tek yastık o arkalı önlü yamalı oldu :) benden de sevgiler...

      Sil
  5. O ara vermeler bende de oldu. Pandemi yaktı hepimizi...
    Ne güzel el işleri öyle emeğinize sağlık.
    Geçen gün aynı şeyi düşündüm bende Derya Hn, eskiyi devamlı düşünüyor ve üzerine anlatıyorum.Sonra dedim ki kendime " neden bu kadar aklıma geliyor?" sonra sizin de dediğiniz gibi devamlı evde olmak hatırlatıyor sanırım. Sonra da geçecek bu günler diyorum, sağlık olsun.
    Selamlar, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok hoş eline sağlık 🌷blogda diğer herşey gibi motivasyon istiyor.Umarım herşeyi boşlamadan normalleşir ortalık 😉

    YanıtlaSil
  7. Öyle iyi anlıyorum ki...Ben de çok gayretleniyorum. Çoğu zaman mış gibi yapıyorum. Geçecek bugünler diye ümitle bekliyorum. Kocaman kucaklıyorum 💖🌹

    YanıtlaSil

Söz uçar, yazı kalır...